  • 11. Data: 2015-04-02 19:52:23
    Temat: Re: Blik
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 02 Apr 2015 10:43:54 +0200, WAM napisał(a):

    > TOiP ING "tekst jednolity stan na 1 kwietnia 2015":
    > BLIK 7 zł miesięcznie od 29 grudnia.
    > Zwolnienie od 300 zł.

    Widzę, że poszli po rozum do głowy. Ale nadal wisi ten straszak. To już
    chyba wolę wariant z wprowadzeniem opłaty w jakimś momencie (jak to pewnie
    zrobi BZWBK), a nie takie zwolnienie z wielką łaską. Zwłaszcza jeśli póki
    co mapa usług Blik wygląda jak wielka pustynia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2015-04-03 20:28:16
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 02.04.2015 o 19:52, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > zrobi BZWBK), a nie takie zwolnienie z wielką łaską. Zwłaszcza jeśli póki
    > co mapa usług Blik wygląda jak wielka pustynia.

    No jak ze wszystkimi nowościami ale jeżeli chwyci to może to być jakąś
    tam alternatywą ale tylko w PL przynajmniej na razie.

    Xenocide

  • 13. Data: 2015-04-03 23:33:17
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

    Długo długo podobny straszak wisiał dla zwykłych debit...

    > No jak ze wszystkimi nowościami ale jeżeli chwyci to może to być jakąś
    > tam alternatywą ale tylko w PL przynajmniej na razie.

    Ale jaką to ma być alternatywą? Koszt (przynajmniej w ING) taki sam jak
    kart, a zasięg mniejszy, więc po co się w to pakować?

  • 14. Data: 2015-04-04 01:07:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > Ale jaką to ma być alternatywą? Koszt (przynajmniej w ING) taki
    > sam jak kart, a zasięg mniejszy, więc po co się w to pakować?

    By szpanować? Zadać szyku? ;) W Mille i w BZWBKKBSg blik jest za free?
    Powinni dopłacać, bo plastyku nie ma! Brak produkcji plastyku, brak
    plastykowej przesyłki, brak przesyłki PINu... [brak mosiężnego złota
    na stykach chipowych]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'cm[

  • 15. Data: 2015-04-04 10:11:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale jaką to ma być alternatywą? Koszt (przynajmniej w ING) taki sam jak
    > kart, a zasięg mniejszy, więc po co się w to pakować?

    do końca roku w ING jest promocja i BLIK kosztuje 0 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2015-04-04 11:51:44
    Od: W <w...@w...pl>

    RobertS wystukał, co następuje:

    > do końca roku w ING jest promocja i BLIK kosztuje 0 zł

    *promocja*! Która pokazuje, czego można się spodziewać. Jak wspomniałem z
    debit było podobnie - promocja do końca roku, przedłużana przez bodajże 2-3
    lata a później index wskazywał tylko na informację o zwolnieniu przy obrocie
    rzędu x złotych.

    Jeżeli ten warunek jest taki sam jak dla kart, i *będzie* on egzekwowany
    prędzej czy później (jest w TOiP!) to warunki są takie same karta-blik, przy
    dużo mniejszych możliwościach tego drugiego.

    Teraz jaśniej? ;->

  • 17. Data: 2015-04-04 18:33:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

> [...]

    > egzekwowany prędzej czy później (jest w TOiP!) to warunki są
    > takie same karta-blik, przy dużo mniejszych możliwościach

    Jeżeli jesteś jasnowidzem, przewiduj raczej walutowe kursowanie. ;)

    -=-

    Moja propozycja: nie bzikujmy na tle blików -- dostaniemy wisienki
    za blikotestowanie. BZWBKKBSg dawał 30 pln za bezplastykowy pobór
    ścienny + lanie komórkowe.

    ZTCW blikiem niełatwo płacić -- dlaczego mamy to ułatwiać
    bez jedzenia, skoro głodujemy? (ja głoduję) Dajmy bliźnim
    (bankom) szansę na nakarmienie nas. Nie gromadźmy w sobie
    nienawiści, ;) pomóżmy bliźnim w ich drodze do zbawienia.

    --
    ponawóz wto śro czw pią sob nie pon wtnawoz śro czw pią sobWielkanoC
    [PL]368 327 322 312 300 297 291 286 282 357 330 320 310 302 333 333

  • 18. Data: 2015-04-04 19:01:12
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 03.04.2015 o 23:33, W pisze:

    > Ale jaką to ma być alternatywą? Koszt (przynajmniej w ING) taki sam jak
    > kart, a zasięg mniejszy, więc po co się w to pakować?

    Przecież napisałem "jeśli chwyci" - tak trudno jest to zrozumieć?

    Xenocide

  • 19. Data: 2015-04-06 21:33:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 4 Apr 2015 18:33:17 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Moja propozycja: nie bzikujmy na tle blików -- dostaniemy wisienki
    > za blikotestowanie. BZWBKKBSg dawał 30 pln za bezplastykowy pobór
    > ścienny + lanie komórkowe.

    Ale to był ich własny pobór, Blik pojawił sie dopiero pod koniec promocji w
    KGP. W przypadku Blika spodziewałbym się raczej jakiejś skoordynowanej
    akcji promocyjnej, nie sądzę by jeden bank chciał finansować promocję
    takiego wspólnego tworu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2015-04-07 02:33:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 1l6kd0pdcb0i$.kdnj1ba2dq3b$....@4...net

> [...]
    > skoordynowanej akcji promocyjnej, nie sądzę by jeden bank chciał
    > finansować promocję takiego wspólnego tworu.

    IMO BLIK to oszczędność dla banku, zatem każdy bank jest/będzie
    zainteresowany promowaniem BLIKu także wówczas, gdy inne banki
    nie zechcą zainwestować w taką promocję.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'