  • 61. Data: 2011-05-23 10:49:36
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: "Criss" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ir6s9a$p4c$1@news.dialog.net.pl...
    > =================
    >
    > Kocham Cię, Criss ;)

    Dzięki, Basiu!
    Po chrześcijańsku mogę odpowiedzieć Ci: nawzajem!

    Możesz rozwinąć zagadnienie?
    Brzmi intrygująco.

    Pozdro
    Criss

  • 62. Data: 2011-05-23 15:13:15
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią [o dobrych i złych zielonych]
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:iqrml6$tp1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "A. Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ja nie rozpatruje ego w kategoriach zly-dobry tylko interesow
    > Mimo ze nie lubie ruskich to jednak podziwiam ich skutecznosc. Bo zeby
    > miec "w swoim reku" szefa Niemiec to wymaga super skutecznosci.
    >
    > A co do gazociagu polnocnego.... pytanie kto na tym zyskal (na tych
    > protestach) lub czy nie byla to zaslona dymna?

    Cos jeszcze o zielonych czyli ekologach, a raczej jak mozna nimi grac:
    http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/337099,t
    ak-rosja-zablokuje-polski-gaz-lupkowy.html