  • 1. Data: 2011-05-15 15:35:40
    Temat: Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    PBG SA (PBG)
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/gielda/narzedzia/
    rekomendacje/rekom_spolki.html?symbol=PBG

    "[...]
    Goldman Sachs

    2011.03.23 akumuluj

    Cena aktualna 146.00
    Cena docelowa 209.00
    Cena w dniu wydania 191.00
    [....]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-05-15 15:54:16
    Temat: Re: Nie ma to jak słuchać Goldamnn Sachs ....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > PBG SA (PBG)
    > http://www.bankier.pl/inwestowanie/gielda/narzedzia/
    rekomendacje/rekom_spolki.html?symbol=PBG

    > "[...]
    > Goldman Sachs
    >
    > 2011.03.23 akumuluj
    >
    > Cena aktualna 146.00
    > Cena docelowa 209.00
    > Cena w dniu wydania 191.00
    > [....]".

    takie coś to się publikuje za darmo po to, żeby ulica zarobiła na bezpłatnej
    poradzie?

    :))))))))))))))

  • 3. Data: 2011-05-15 16:08:27
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 17:54:16 +0200, skippy napisał(a):

    > takie coś to się publikuje za darmo po to, żeby ulica zarobiła na bezpłatnej
    > poradzie?
    >
    > :))))))))))))))
    No a jak. Jutro kupujesz i zarabiasz 9 zł bez dwóch zdań ;)

  • 4. Data: 2011-05-15 16:11:47
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > takie coś to się publikuje za darmo po to, żeby ulica zarobiła na
    > bezpłatnej poradzie?
    >
    > :))))))))))))))

    Zarobić z GS ?. A czy na PBG nie ma czasami krótkiej sprzedaży ?.

    Brytyjski premier atakuje Goldmana za "moralne bankructwo"
    <http://forsal.pl/artykuly/414636,brytyjski_premier_
    atakuje_goldmana_za_moralne_bankructwo.html>

    P.S. Pamiętam jak w dołku ostatniego kryzysu jedno z BM zarekomendowało 0 zł
    dla bodajże Lotosu ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-05-15 16:28:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    A tak na marginesie znajdę tutaj takiego "kozaka" kto rzetelnie w oparciu o
    AF wyceni np. PBG ?.

    P.S. Ja cały czas jestem przed przeczytaniem AF Ritchiego .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-05-15 16:31:30
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    >A tak na marginesie znajdę tutaj takiego "kozaka" kto rzetelnie w oparciu o
    >AF wyceni np. PBG ?.

    nie da się, ponieważ nikt nie zna informacji które dopiero napłyną
    niektórzy znają część z nich, ale tacy nie robią AF na publiczny użytek

  • 7. Data: 2011-05-15 17:24:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > nie da się,

    Skippy mądry człowieku, nie satysfakcjonuje mnie twoja odpowiedź :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-05-15 17:55:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Skippy mądry człowieku, nie satysfakcjonuje mnie twoja odpowiedź :).

    Tutaj coś Kroovka próbował EEX fundamentalni liczyć w lutym 2010 ....

    Ekoexport!!!!
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/43
    e0276f01186701?hl=pl

    Kroovka okaż swoją dobroć i dajże choć jedną darmową lekcję AF dla kolegów
    grupowiczów, co bym tej cegły Ritchi'ego o AF czytac w przyszłości nie
    musiał ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-05-15 18:00:38
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > Kroovka okaż swoją dobroć i dajże choć jedną darmową lekcję AF dla kolegów
    > grupowiczów, co bym tej cegły Ritchi'ego o AF czytac w przyszłości nie

    x=12,44 zl dla EkoExportu w dniu ok 12 lutego 2011 po wynikach za 4 kwartal
    2010 roku.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-05-15 18:19:27
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2011 19:55:32 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > Kroovka okaż swoją dobroć i dajże choć jedną darmową lekcję AF dla kolegów
    > grupowiczów, co bym tej cegły Ritchi'ego o AF czytac w przyszłości nie

    Po co ci AF dla PBG? Fibony nie wystarczą ;)