  • 1. Data: 2011-05-13 20:41:47
    Temat: Re: Znow sex afera czy jakas sciema ? ;)
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Waldek" <s...@n...cpam> wrote in message news:iqpcok$aqk$1@news.onet.pl...
    > Szef MFW zagustowal w pokojowce :/
    > rynki walutowe "wstrzymaly oddech" LOL

    pewnie sie naraził, gadając na lewo i prawo o koncu dolarowej hegemonii... i
    nowych 100 trylionach
    SDR-ów jako waluty rezerwowej,

    george

  • 2. Data: 2011-05-15 20:23:48
    Temat: Znow sex afera czy jakas sciema ? ;)
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

  • 3. Data: 2011-05-16 06:48:16
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    gościu zamówił prostytutkę, wykąpał się i spokojnie czekał,
    a tu mu wlazła pokojówka do apartamentu. Skąd miał wiedzieć, że
    to pokojówka skoro czekał na umówioną prostytutkę? :-)

    Grubymi nićmi to szyte wszystko. Chciałbym zobaczyć standardowe uniformy
    obsługi hotelowej i uniform tej pokojówki :-) tak dla porównania

    Swoją drogą wlazła wam kiedyś pokojówka do pokoju hotelowego
    gdy byliście w środku?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6124
    (20110515) __________

  • 4. Data: 2011-05-16 07:06:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 13 May 2011 22:41:47 +0200, george napisał(a):

    > pewnie sie naraził, gadając na lewo i prawo o koncu dolarowej hegemonii... i
    > nowych 100 trylionach
    > SDR-ów jako waluty rezerwowej,
    >
    > george

    Jest co wyjaśniać i czym sie zajmować. Ehhh... jak baby w maglu

  • 5. Data: 2011-05-16 09:26:00
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsługi hotelowej i uniform tej pokojówki :-) tak dla porównania
    >
    > Swoją drogą wlazła wam kiedyś pokojówka do pokoju hotelowego

    oczywiście że tak
    chyba, że powiesił zawieszkę na klamce, ale tego nie wiemy

  • 6. Data: 2011-05-16 16:18:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > Jest co wyjaśniać i czym sie zajmować. Ehhh... jak baby w maglu

    Dobrze że mnie oświeciłeś jaśnie panie, bo normalnie pogubiony jestem.
    Może rzeczywiście lepiej zajme sie maglowaniem.

    george

  • 7. Data: 2011-05-18 08:31:40
    Od: "JarekC" <j...@c...mysite.pl>

    > Szef MFW zagustowal w pokojowce :/