  • 1. Data: 2002-06-03 20:07:32
    Temat: Billpoint - problemy z roznymi kartami
    Od: Krzysztof Lukaszewski <k...@n...net>

    Witam

    Czy ktos moglby mi poradzic na taki problem. Sam nie wiem, po czyjej
    stronie jest wina. Probowalem placic karta inteligo w billpoincie. Nie
    przyjal mi, no to sprobowalem Classiciem BSK, nie przyjal... No to
    sprobowalem classica ojca, tez BSK.. znowu nie przyjal. Sam nie wiem
    gdzie lezy problem. Billpoint chce billing address. Wpisuje tam niby
    swoje dane, ale czy to jest jakos weryfikowane gdzies tam? Czy moze tu
    lezec przyczyna?

    Poza tym w inteligo mam Ł w nazwisku na karcie :>. Probowalem podawac
    zarowno z Ł jak i bez. Oczywiscie nic nie pomoglo. Musze dokonac
    platnosci za aukcje, a na razie wszystko zawodzi, a paypalem jakos
    placic nie chce, bo nie bardzo mi sie usmiecha perspektywa zablokowania
    sobie 300$ na wieczne nieoddanie (co jest mozliwe..)

    --
    Best regards/pozdrawiam

    _______________________
    K.K.L.
    www.kitluk.net

  • 2. Data: 2002-06-04 08:48:10
    Temat: Re: Billpoint - problemy z roznymi kartami
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <adgia4$ibv$1@news.tpi.pl>, k...@n...net says...
> [...]
    > placic nie chce, bo nie bardzo mi sie usmiecha perspektywa zablokowania
    > sobie 300$ na wieczne nieoddanie (co jest mozliwe..)

    Ja placilem na Billpoince VE Inteligo wiec sie da. Podejrzewam ze po
    pierwszej transakcji super-anty-fraud-system cos zweszyl i zablokowal
    wszystkie nastepne. Wina jest po ich stronie a nie po stronie bankow.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 3. Data: 2002-06-05 16:28:11
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    Leszek Olszewski napisał(a):
    > Ja placilem na Billpoince VE Inteligo wiec sie da. Podejrzewam ze po
    > pierwszej transakcji super-anty-fraud-system cos zweszyl i zablokowal
    > wszystkie nastepne. Wina jest po ich stronie a nie po stronie bankow.

    czy aby na pewno? Jesli cos jest nie tak z danymi od uslugodawcy to
    bank odmawia autoryzacji. Czyli moze jednak wina nie lezy u uslugodawcy.
    Powinienes sprawdzic w banku wystawcy karty z jakim komunikatem ci
    odmowili i wtedy bedziesz wiedzial co jest grane.