  • 1. Data: 2002-06-03 18:50:31
    Temat: Nie chcieli VE
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Zdarzyło mi się, że w restauracji nie chcieli przyjąć VE, bo powiedzieli, że
    przyjmują tylko VC. Myślałem, że mają żelazko, ale nie - mieli POS-a. Więc
    jaka dla nich różnica?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-06-04 10:34:55
    Temat: Re: Nie chcieli VE
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 03 Jun 2002 20:50:31 +0200, "alexy" <a...@w...pl> napisał(a):

    > Zdarzyło mi się, że w restauracji nie chcieli przyjąć VE, bo powiedzieli, że
    > przyjmują tylko VC. Myślałem, że mają żelazko, ale nie - mieli POS-a. Więc
    > jaka dla nich różnica?
    Przy VE zawsze łączy się z centrum autoryzacji, przy VC tylko czasami.
    Wniosek: oszczędzają na impulsach telefonicznych :-)
    Też na coś takiego trafiłem...

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-06-05 16:22:00
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    gornik napisał(a):

    > Przy VE zawsze łączy się z centrum autoryzacji, przy VC tylko czasami.
    > Wniosek: oszczędzają na impulsach telefonicznych :-)
    > Też na coś takiego trafiłem...

    A moze to rozsadek? Skoro masz VE to mozesz przyniesc gotowke (bo jak
    wyplacisz z wlasnego bankomatu, to ich to nic nie kosztuje i ciebie tez
    nie) a jak masz VC to wiedza, ze gotowki z niej nie wezmiesz bo to
    oznacza koszmarna prowizje i jeszcze %.

  • 4. Data: 2002-06-05 16:38:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > wyplacisz z wlasnego bankomatu, to ich to nic nie kosztuje i ciebie tez
    > nie) a jak masz VC to wiedza, ze gotowki z niej nie wezmiesz bo to

    nooooo - wiekszosc bankow wydaje plaskie karty, a jakos nie sadze, zeby
    aklurat ich bankomat stal przy kazdej restauracji... I jesli to bylby obcy
    bankomat to duzego juz wtedy znaczenia nie ma... ;)

  • 5. Data: 2002-06-05 18:03:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 05, 2002 at 06:22:00PM +0200, Karolina Godyń wrote:

> [...]
    > wyplacisz z wlasnego bankomatu, to ich to nic nie kosztuje i ciebie tez
    > nie) a jak masz VC to wiedza, ze gotowki z niej nie wezmiesz bo to

    A moze to jest jednak bezczelnosc?

    Kaza klientwi ganiac po kase mimo ze maja posa. I tylko dlatego ze
    troche wiecej ich to kosztuje - to po co tego posa maja?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-06-05 19:21:20
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyplacisz z wlasnego bankomatu, to ich to nic nie kosztuje i ciebie tez
    > nie) a jak masz VC to wiedza, ze gotowki z niej nie wezmiesz bo to

    a wiedza ze VC Multibanku bez prowizji? ;-D

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-05 19:26:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 05, 2002 at 09:21:20PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > Użytkownik "Karolina Godyń" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    > a wiedza ze VC Multibanku bez prowizji? ;-D

    _zawsze_ sklep dostanie o te 2-5% mniej niz faktyczny rachunek (tyle
    ile placisz). Bezprowizyjnosc dotyczy cardholdera, bo on placi tylko
    tyle ile na slipie, nic wiecej.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-06-05 19:33:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > _zawsze_ sklep dostanie o te 2-5% mniej niz faktyczny rachunek (tyle
    > ile placisz). Bezprowizyjnosc dotyczy cardholdera, bo on placi tylko
    > tyle ile na slipie, nic wiecej.

    chodzilo mi o wyplate z ATMow ;-) W Multi mozna wyplacac gotowe bez prowizji
    VC

    --
    JaKI

  • 9. Data: 2002-06-05 19:35:08
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > chodzilo mi o wyplate z ATMow ;-) W Multi mozna wyplacac gotowe bez
    prowizji
    > VC

    z Euronetow zeby nie bylo ze ze wszytstkich ;-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-06-05 19:57:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 05, 2002 at 09:35:08PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > prowizji
    > >
    > z Euronetow zeby nie bylo ze ze wszytstkich ;-)

    OK, tylko co mnei to obchodzi? ;-)

    Jest pos - niech przyjmuja.

    --

    --w