    From: Krzysztof Lukaszewski <k...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Billpoint - problemy z roznymi kartami
    Date: Mon, 3 Jun 2002 20:07:32 +0000 (UTC)
    Sender: Krzysztof Lukaszewski <k...@c...kitluk.net>

    Witam

    Czy ktos moglby mi poradzic na taki problem. Sam nie wiem, po czyjej
    stronie jest wina. Probowalem placic karta inteligo w billpoincie. Nie
    przyjal mi, no to sprobowalem Classiciem BSK, nie przyjal... No to
    sprobowalem classica ojca, tez BSK.. znowu nie przyjal. Sam nie wiem
    gdzie lezy problem. Billpoint chce billing address. Wpisuje tam niby
    swoje dane, ale czy to jest jakos weryfikowane gdzies tam? Czy moze tu
    lezec przyczyna?

    Poza tym w inteligo mam Ł w nazwisku na karcie :>. Probowalem podawac
    zarowno z Ł jak i bez. Oczywiscie nic nie pomoglo. Musze dokonac
    platnosci za aukcje, a na razie wszystko zawodzi, a paypalem jakos
    placic nie chce, bo nie bardzo mi sie usmiecha perspektywa zablokowania
    sobie 300$ na wieczne nieoddanie (co jest mozliwe..)

    --
    Best regards/pozdrawiam

    K.K.L.
    www.kitluk.net