  • 1. Data: 2002-06-03 19:07:23
    Temat: przyjecie platnosci karta
    Od: G...@i...pl (Grzegorz Marcinkowski)

    Czesc,

    moja zona prowadzi dzialalnosc i tlumaczy "sie" z niemieckiego. Pare
    razy zdarzylo sie, ze ktos chcial zaplaci karta (podajac jej dane).
    Dla scislosci usluga byla wykonywana virtualnie (via Internet) i
    platnosc podobnie.

    Co nalezaloby zrobic, aby moc przyjac platnosc karta i zeby pieniadze
    trafily na jej konto? Ma ktos jakis pomysl?

    Grzesiek

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 2. Data: 2002-06-03 19:18:19
    Temat: Re: przyjecie platnosci karta
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co nalezaloby zrobic, aby moc przyjac platnosc karta i zeby pieniadze
    > trafily na jej konto? Ma ktos jakis pomysl?

    W Polsce nie wiem - moze eCard ale :)
    http://www.directnic.com/features/merchant.php

  • 3. Data: 2002-06-03 19:55:46
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    Webpay.pl

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2002-06-03 20:42:56
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Marcinkowski" <G...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:3cf5433a.89760393@news.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > razy zdarzylo sie, ze ktos chcial zaplaci karta (podajac jej dane).
    > Dla scislosci usluga byla wykonywana virtualnie (via Internet) i

    Klienci z Polski z z zagranicy ?

    MichalL

  • 5. Data: 2002-06-03 20:49:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Co nalezaloby zrobic, aby moc przyjac platnosc karta i zeby pieniadze
    > trafily na jej konto? Ma ktos jakis pomysl?

    Jesli prowadzi DG i ma zaufanych kontrahentow to najprosciej podpisac umowe
    z PolCardem na obsluge MO/TO. A jak nawiazac wspolprace z PolCardem
    znajdziesz pod
    http://www.polcard.pl/wspolpraca.html

    Maciej