  • 61. Data: 2012-01-26 13:19:38
    Temat: Re: Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jfr223$hgn$...@n...news.atman.pl

    > To troche za malo danych aby cie zidentyfikowac po zebach :D

    Nie wybieram się do Smoleńska. :)

    > Jako ze okres cielecy mam juz za soba
    > i pewnikiem zanikl mi juz stosowny enzym
    > zle przyswajam slodkie mleko, wiec spozywam go
    > tylko sporadycznie jako dodatek do kawy

    A ja spożywam w każdej postaci. Najlepsze jest zsiadłe mleko,
    bo może długo stać po otwarciu pudełka i długo w kubku. Nie
    muszę tuż po otworzeniu pić do dna. Nie muszę też pamiętać
    o potrzebie schowania otwartego pudełka do lodówki. Robię
    się leniwy i lubię mieć mleko pod nosem ;) w czasie snu,
    zamiast w lodówce do której chadzam nierzadko bez
    potrzeby budzenia się. :)

    Od czasu do czasu zauważam, że ten system staje dęba, gdy chcę zasiąść
    do komputera. :) Tak jak by mi mówił -- jeść tak, lać ;) tak, ale co
    za dużo to nie zdrowo!!! Do kompa -- trzeba się zbudzić. ;)

    > Niektore produkty z Biedrony sa bardzo ok.

    Bardzo wszystko w porządku? Bo ok znaczy tle co olkorekt. :)

    > szkoda tylko ze trzeba sie pierdzielic z bilonem przy kasie :>

    Dla mnie jest skończona. Matka mnie rozśmieszyła. Powiedziała mi,
    że w Biedronce (a ona chyba nawet zapałek tam nie chce kupować po
    tym, jak buchnęli jej kartę Citka przy milczącej zgodzie ochroniarza)
    jest jakaś kołdra za 139 złotych. :)

    W Auchan jest jakaś kołdra za 29 złotych, a w różnych galeriach są
    naprawdę w różnych cenach. Z kaczym puchem czy inną kaczą sierścią
    bądź pierzem białym czy czrnym, z poliestrem czy z silikonem (to dla
    tych, którzy nie mogą spać bez tulenia się do cycków?) z wełną (warstwa
    wełny, warstwa wełny a pomiędzy tymi warstwami wełnianymi -- wełniane
    wypełnienie) i z czym dusza zapragnie. Ceny są różne -- luźno powiązane
    z surowcem czy jakością, wypełnieniem, poszyciem, rozmiarem, kolorem,
    opakowaniem...

    Można godzinami oglądać, macać, czytać, myśleć, porównywać?...
    No... W pewnym sensie godzinami. Ja to robię już kilka tygodni. ;)

    -=-

    Jest jeszcze coś. Prawie żadna rzecz zakupiona w Biedronce nie cieszy
    mnie i nie służy mi należycie. Od biedy może być, ale tak zwanej pełni
    szczęścia nie daje. Za te same pieniądze (lub taniej, zwykle taniej)
    można kupić coś lepszego w innych sklepach. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2012-01-26 21:45:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 25 Jan 2012 18:44:46 +0100, Borys Pogoreło
    <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Urzekło mnie jedno zdanie w wiki w kontekście Chin: "It's said that the
    >reason why is the terminal so expensive is due to "using expensive imported
    >Chips"".

    Bo i Chiny kontynentalne nie są potentatem, jeśli chodzi o produkcję
    układów scalonych. Chiny wyspiarskie, Malezja, Singapur, Korea (?) to
    zdaje się głowne źródła.