  • 1. Data: 2006-01-03 18:09:31
    Temat: Bezprowizyjne wyplaty ze szystkich bankomatow?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jaka jest oferta bankow w powyzszym temacie i za jaka cene?

    Potrzebuje wyplat ze wszystkich bankomatow (przez ok. 8 miesiecy, potem
    zamkniecie rach.) za rozsadna cene, wczesniej mialem VWB za 5zl i chyba do
    niego wroce, gdyz za te cene chyba nie znajde nic lepszego (mam obecnie
    tylko Pluskonto). Czy sa jakies konta za podobna cene w innych bankach?
    Oprocentowanie konta tez moze miec znaczenie, gdyz oceniam ze srednie saldo
    na takim rach. do wyplat z bankomatu wyniesie ok.3 tys. Podglad takiego
    rachunku chocby w wersji pasywnej przez internet tez bylby OK.

  • 2. Data: 2006-01-03 18:24:14
    Od: bob <b...@1...xx>

    Krzysztof napisał:

> [...]
    > na takim rach. do wyplat z bankomatu wyniesie ok.3 tys. Podglad takiego
    > rachunku chocby w wersji pasywnej przez internet tez bylby OK.

    Fortis - cały świat
    BOŚ - kraj

  • 3. Data: 2006-01-03 18:39:00
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    bob napisał(a):

    > Fortis - cały świat
    > BOŚ - kraj
    Fortis 8zł/mies
    BOŚ 7zł/mies

    I nie ma tutaj ograniczeń jak w VW, że powyżej jakiejś kwoty wypłaty za
    darmo.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2006-01-04 05:10:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
    > Fortis 8zł/mies
    > BOŚ 7zł/mies
    >
    > I nie ma tutaj ograniczeń jak w VW, że powyżej jakiejś kwoty wypłaty za

    Mnie raczej chodzi o jak najnizsze koszty takiego konta, wyplaty i tak beda
    powyzej 400zl to nie ma to znaczenia. Myslalem, ze jest cos taniej niz VWB,
    ale jak widac chyba nie. Mial powstac Toyota Bank-internetowy, ale nic o tym
    na razie nie slychac.

  • 5. Data: 2006-01-04 06:42:35
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    VWB,
    > ale jak widac chyba nie. Mial powstac Toyota Bank-internetowy, ale nic o

    znaczy darmowe prowadzenie rachunku i darmowe wyplaty ze wszystkich
    bankomatow? A moze jeszcze oprocentowanie srodkow 10% ? bez przesady...

  • 6. Data: 2006-01-04 08:36:41
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > ale jak widac chyba nie. Mial powstac Toyota Bank-internetowy, ale nic o tym

    Oprocentowanie w Fortisie - 2,5% a w VW 2,0% (pakiet za 5zł)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2006-01-04 09:28:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > znaczy darmowe prowadzenie rachunku i darmowe wyplaty ze wszystkich
    > bankomatow? A moze jeszcze oprocentowanie srodkow 10% ? bez przesady...

    Czytaj dokladnie moj pierwszy post.
    Potrzebuje rach. na okres ok 8-mies. do wyplat ze wszst. bankom. Odpowiedz
    polega na znalezieniu najnizszej ceny dla zalozonych warunkow brzegowych:
    1.Srednia dzienna kwota na koncie ok.3tys. (stad istotne opocentowanie)
    2.Oplata za prowadzenie
    3.Oplata za uzytk/wydanie karty.
    Odpowiedzia jest najnizsza warosc dla (2+3)-1 czyli relny koszt/mies.
    poboru z dowolnego bankomatu krajowego.

    Nie oczekuje wszystkiego od takiego rachunku!!

  • 8. Data: 2006-01-04 10:41:59
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

> [...]
    > 2.Oplata za prowadzenie
    > 3.Oplata za uzytk/wydanie karty.
    > Odpowiedzia jest najnizsza warosc dla (2+3)-1 czyli relny koszt/mies.

    no wiec Fortis doskonale pasuje.

    A przy srednim dziennym saldzie 3.000 to sobie policz jaka bedzie roznica w
    oporcentowaniu, nawet jesli na jednym bedzie 1 % a na drugim 3%. Na tym z 3%
    w skali roku zarobisz miesiecznie 7,5 zł , na tym z oprocentowaniem 1% 2,5
    zł, różnica wynosi 5 zł w skali miesiąca.

  • 9. Data: 2006-01-04 12:00:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > w skali roku zarobisz miesiecznie 7,5 zł , na tym z oprocentowaniem 1% 2,5
    > zł, różnica wynosi 5 zł w skali miesiąca.

    Roznica miedzy VWB a Fortisem(2%-2,5%) jest 0,5%, po opodatkow. efekt.
    0,405% co daje przy 3tys. roznice w odsetkach na korzysc Fortisa 1zl/mies.,
    ALE oplata 3zl wieksza za prowadzenie, czyli i tak jest 2zl na korzysc VWB