  • 1. Data: 2006-01-03 13:03:49
    Temat: Tanie karty - gdzie uciec z VW i Lukasa?
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    Lubie miec 2 tanie karty.
    Do niedawna mialem nawet 3: VW, Lukas i mBank.

    Z VW zamierzam zrezygnowac - szarpanina z oplatami za prowadzenie, raz
    likwiduja, raz wprowadzaja. I te chore zapisy w regulaminie, ze korespondencje
    wyslana po 3 dniach uwaza sie za dostarczona.

    Z Lukasa juz zrezygnowalem - narzucanie obowiazkowych terminow wizyt w banku i
    kary pieniezne za nieterminowe stawienie sie po odbior wznowionej karty, jak w
    jakims starodawnym urzedzie a nie w firmie przyjaznej klientowi.

    Zostala mi karta w mBanku. Czym tanim ja uzupelnic? Inteligo?

    M.

  • 2. Data: 2006-01-03 13:20:08
    Temat: Re: Tanie karty - gdzie uciec z VW i Lukasa?
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Zostala mi karta w mBanku. Czym tanim ja uzupelnic? Inteligo?

    ja uzupelnilem (w maju) inteligiem przy okazji biorac udzial w akcji
    charytatywnej - "polskie sztuczne serce" i bylo fajnie ale od okolo 2mscy karta
    jak i cale inteligo b. czesto nie dziala (o czym bylo duzo postow) - jesli
    bedzie tak dalej to nie polecam - sam swoja odloze do klasera na zuzyte karty...