  • 1. Data: 2006-01-03 12:07:18
    Temat: PKO Inteligo umarly przelewy
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    miedzy wlasnymi rachunkami...

    "w mozliwie najkrotszym czasie zostanie przywrocona pelna funkcjonalnosc
    serwisu PKO Inteligo"...

    chyba trwa tam powitanie Nowego roku
    --
    oboista

  • 2. Data: 2006-01-03 14:44:58
    Temat: Re: PKO Inteligo umarly przelewy
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    Ja zeby nie marnowac kodow z karty kodow zawsze robie przelew zwykly na
    drugi rachunek (z firmowego na priv, ktore sa polaczone) i od razu widac
    kase

    robilem tak wlasnie dzis

    Albert

  • 3. Data: 2006-01-03 17:31:38
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Albert Litwiniuk said the following:
    > robilem tak wlasnie dzis

    jestes szczesciarzem :-)))

    Cytat w moim poscie pochodzil z wypowiedzi konsultanta PKO Inteligo
    ok.13-tej, pomimajac ze na moim koncie ciagle widnieja dane na dzien
    2-go stycznia. Konsultant zalecal przelewy jedynie przy wykorzystaniu
    karty kodow, a ze nie lubie z niej korzystac w podrozy, to i tak nic nie
    zrobibilem.

    pozdrawiam
    --
    oboista