    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bezpłatne domeny w AZ.PL
    Date: Sat, 29 Oct 2016 03:31:35 +0200

    Jak mam rozumieć poniższe słowa:

    Oświadczam, iż zostałem poinformowany o przewidzianym w ustawie z dnia 30
    maja 2014r.
    o prawach konsumenta prawie do odstąpienia od umowy i wyrażam zgodę oraz
    żądam wykonania
    Usługi przed upływem terminu przewidzianego do odstąpienia od umowy, mając
    świadomość, że
    wyrażenie tej zgody oraz złożenie tego żądania skutkuje tym, że nie jestem
    uprawniony po
    wykonaniu Usługi do odstąpienia od umowy w trybie wyżej wymienionej
    ustawy. Niniejsza
    zgoda i żądanie dotyczy także odnowienia/przedłużenia zamówionej przeze
    mnie Usługi.

    Pytanie kieruję i do praktyków, i do prawników, i do innych osób...

    Rzecz jasna niepokoją mnie słowa:

    Niniejsza zgoda i żądanie dotyczy także odnowienia/przedłużenia zamówionej
    przeze mnie Usługi.

    Czy wyrażenie takiej zgody skutkuje koniecznością (płatanego rzecz jasna) odnowienia
    zamówionej usługi?
    I (rzecz jasna?) czy odnawiać musiałbym do końca życia (mego bądź az.pl), czy do
    końca istnienia świata?...

    Na szczęście zamawiane przeze mnie usługi nie zostały jeszcze wykonane przez az.pl,
    na co mam dowod w postaci snapu, na którym widnieją słowa 'Oczekująca' pod
    'STATUS'...

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/azpl/oczekiwanie.PNG

    --
    (oo) (oo)