  • 21. Data: 2002-11-02 09:07:19
    Temat: Re: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 1 Nov 2002 18:59:19 +0100), "Witek"
    <w...@p...onet.fi> był(a) napisał(a):

    >Wlasnie:
    >"Obniżki opłat są wynikiem zmiany banku prowadzącego konto Inteligo i
    >zostały wprowadzane w formie promocji obowiązującej od 1 listopada 2002 r.
    >do odwołania".

    Acha, już znalazłem w FAQ wiele glupot... Choćby:

    ,,
    Czy konto Inteligo nadal będzie obsługiwane przez tych samych
    pracowników jak dotychczas?

    Skład zespołu pracowników zajmujących się obsługą konta Inteligo PKO
    Banku Polskiego pozostaje niezmieniony.
    ''

    Nie wierzę, że nie ma tam żadnej rotacji pracowników, co sugeruje
    słowo ,,pozostaje'' oznaczające stan ciągły...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 22. Data: 2002-11-02 09:23:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Pewnie tak by było na pewno, gdyby nie to, że ich główny konkurent, Pekao
    > SA, ma mieć Euronety za darmo. Myślę, że to istotny argument dla
    utrzymania
    > Euronetów i uczynienia ich bezpłatnymi dla wszystkich klientów PKO BP.

    Nie wiem czy dla wszystkich, ale byc moze dla klientow inteligo -ta umowa
    juz funkcjonuje, no i maja 'wytresowane' bankomaty euronetu ;-)

  • 23. Data: 2002-11-02 09:27:32
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aq01rq$ml1$3@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
> [...]

    > Jednak wydaje mi się, że ostatecznie bezprowizyjne będą PKO, a Euronetowe
    > chyba jednak nie... Takie mam przeczucia...

    Ja w ogole Was nie rozumiem? Dlaczego zakladacie ze w obrebie PKO ma byc
    cos platnego? kKoro Inteligo nalezy do PKO to jest chyba rzecza oczywista
    ze pomiedzy swoimi bankami nie ma zadnych prowizji (rozniez bankomaty)
    Euronet fakt rzecz moze byc rozna jednak wydaje mi sie ze chyba tez
    zostanie w tami stanie jakim jest
    Maciej

  • 24. Data: 2002-11-02 17:24:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 09:27:32AM +0000, Maciej wrote:

    > Ja w ogole Was nie rozumiem? Dlaczego zakladacie ze w obrebie PKO ma byc
    > cos platnego? kKoro Inteligo nalezy do PKO to jest chyba rzecza oczywista

    A dlaczego byc nie moze? ;-)

    > ze pomiedzy swoimi bankami nie ma zadnych prowizji (rozniez bankomaty)
    > Euronet fakt rzecz moze byc rozna jednak wydaje mi sie ze chyba tez
    > zostanie w tami stanie jakim jest

    A nie lepiej napisac ze tak bys wlasnie chcial? ;-)

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-11-02 17:31:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 09:18:38AM +0100, Wojciech Nawara wrote:

    > Zwróc uwagę skąd promocja. TOiP inteligo stanie się częścią ogólnej TOiP PKO

    Och, zwrocilem ;-)

    > BP SA. Na razie do tego jeszcze nie doszli - a żeby nie robić jeszcze
    > większego bałaganu ze zmianą TOiP - wykorzystali najprostszą metoę -
    > promocję do oddwołania. Przy czym obstawiam, że odwołanie nastąpi w momencie
    > wprowadzenia TOiP inteligo do PKO.

    Ja uwazam ze nie chca paniki zrobic, balagan to bedzie, zwlaszcza ze
    do przejecie jest dosc szybkie, zwlaszcza jak na polskie warunki.

    > Gdyby już po wprowadzeniu dalej w TOiP była opłata i promocja - to jest
    > powód do niepokoju.

    E, kazda taka zmiana jest powodem do niepokoju, jesli w gre wchodza
    Twoje pieniadze.

    > Jednak wydaje mi się, że ostatecznie bezprowizyjne będą PKO, a Euronetowe
    > chyba jednak nie... Takie mam przeczucia...

    Sadze ze euronetowe beda tansze, pozostale platne na maksa a pko
    free. Ale to moje zdanie (pozwalam pkobop wykorzystac ;-))

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-11-02 18:08:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Sadze ze euronetowe beda tansze, pozostale platne na maksa a pko
    > free. Ale to moje zdanie (pozwalam pkobop wykorzystac ;-))

    Mnie odpowiada ;-) -pod warunkiem, ze toto 'cudo' nadal bedzie kosztowac
    0,99zl/mc ;-)

  • 27. Data: 2002-11-02 19:16:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 07:08:22PM +0100, Witek wrote:

    > Mnie odpowiada ;-) -pod warunkiem, ze toto 'cudo' nadal bedzie kosztowac
    > 0,99zl/mc ;-)

    E, to juz wole model RB - z kazdego nie ich 1zl. Nawet nie staram sie
    szukac ;-)

    --

    --w

  • 28. Data: 2002-11-04 07:34:11
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Piotr napisał(a):

    > jeszcze tylko ubezpieczenie do karty inteligo i rzeczywiście będzie to
    > niezły zestaw...
    a po co ubezpieczac elektrona?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 29. Data: 2002-11-04 08:00:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Nov 04, 2002 at 08:34:11AM +0100, RobertS wrote:

    > a po co ubezpieczac elektrona?

    ... ktorym mozna placic w internecie? ;-)

    --

    --w

  • 30. Data: 2002-11-05 07:22:07
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojtek Piecek napisał(a):

    > ... ktorym mozna placic w internecie? ;-)
    do wysokosci salda
    imho lepiej jest miec mniej kasy a w razie czego przelewac na karte
    sms'em
    niz ja ubezpieczac