  • 1. Data: 2002-10-31 17:28:44
    Temat: Praca licencjacka - prosze o pomoc
    Od: "Lukasz Markiewicz" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Pisze prace licencjacka na temat "Bankowość internetowa w Polsce. Stan obecny
    i tendencje rozwojowe". Chcialbym zapytac czy ktos z uzytkownikow nie posiada
    nastepujacych danych lub odnosnikow do niech:

    - aktualna ilosc klientow w poszczegolnych bankach internetowych
    - historia internetu w polskiej bankowosci

    Ewentualne informacje prosze przeslac e-mailem lub dopisac w odpowiedzi na
    ten post.
    Z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc.

  • 2. Data: 2004-02-19 21:20:50
    Temat: Re: Praca licencjacka - prosze o pomoc
    Od: f...@p...onet.pl

    Czesc,
    Mam na imie Joanna, pisze peraz prace licencjacka na temat "Bankowosc
    Internetowa". Wiem ze, zty juz dawno napisales prace i to nie jest juz
    aktualne ale bylabym bardzo wdzieczna o jakiekolwiek materialy jesli je jescze
    posiadasz.

    Z gory dziekuje i przepraszam z problem
    Aska

  • 3. Data: 2004-02-19 21:30:01
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Internetowa". Wiem ze, zty juz dawno napisales prace i to nie jest juz
    > aktualne ale bylabym bardzo wdzieczna o jakiekolwiek materialy jesli je

    Co prawda troche to stare, bo z 2001, ale jest cos takiego jak "Materialy i
    studia" wydawane przez NBP (bezplatnie wysylaja) i w ramach tychze numer
    6/2001 (zeszyt 125) jest zatytuowany "Bankowosc elektroniczna".

    Szczegoly tutaj:
    http://www.nbp.pl/publikacje/studia.html
    http://www.nbp.pl/publikacje/materialy_i_studia/pl/2
    001.html