  • 1. Data: 2002-10-31 19:01:53
    Temat: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!!
    Od: k...@p...onet.pl

    Co tu pisac - www.pkobp.pl !!!
    dziekuje pko bp.

    mBank co ty na to ?????

  • 2. Data: 2002-10-31 19:04:08
    Od: k...@p...onet.pl

    Ciekawe jak z kartami PKO BP, czy tez za darmo w euronetach ? coraz bardziej mi
    sie podoba ten bank...

  • 3. Data: 2002-10-31 19:05:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 31, 2002 at 08:01:53PM +0100, k...@p...onet.pl wrote:

    > Co tu pisac - www.pkobp.pl !!!
    > dziekuje pko bp.

    E tam, na poczatek czyms slodkim musza pomachac, pogadamy za
    pol roku.

    I bardzo chetnie bede sie mylil ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-10-31 19:59:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Ciesze sie, ze pochopnie nie zamknalem konta w Inteligo. Przeczuwalem, ze te
    karty z guzikiem jeszcze moga byc przydatne.

  • 5. Data: 2002-10-31 20:38:22
    Temat: Re: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!! (Konserwacja)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > E tam, na poczatek czyms slodkim musza pomachac, pogadamy za
    > pol roku.
    >
    > I bardzo chetnie bede sie mylil ;-)

    Juz sie mylilismy co do informacji ze strony Inteligo ;) Musze powiedziec ze
    jestem mile zaskoczony ;) az z ciekawosci wlazlem na strone sprawdzic
    oprocentowanie ;)

    A to tak tylko dla informacji:

    W nocy z 31 pazdziernika na 1 listopada, poczawszy od godziny 0:00 nastapi
    aktualizacja systemów bankowych. W tym czasie serwis transakcyjny bedzie
    niedostepny, nie bedzie mozna równiez korzystac z kart platniczych Inteligo
    Visa Electron. Przerwa w dzialaniu systemu potrwa do godziny 5.00.
    Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

    http://inteligo.pl/index/index.php

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-10-31 20:39:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    No to mamy interface do bankomatow PKOBP za 0,99zl/mc ;-)) To mi sie podoba
    ;-)

    Witek

  • 7. Data: 2002-10-31 21:15:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aps4cb$f2l$1@news.gazeta.pl, JaKi wrote:

    Ale bardzo mnie dziwi, czemu Inteligo umiescilo informacje o konserwacji, a
    nie umiescilo tej najwazniejszej!

  • 8. Data: 2002-10-31 21:18:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Bo moze cos sie im nie udac i spala akcje =)

  • 9. Data: 2002-10-31 21:28:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Bo moze cos sie im nie udac i spala akcje =)

    Ciekaw jestem czy ten listopadowy wyciag bedzie juz z:
    Centrum Bankowosci Detalicznej PKO BP ;-))
    A druga sprawa to numery kont... mam nadzieje, ze bez zmian ;-)

  • 10. Data: 2002-10-31 21:29:56
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Ale bardzo mnie dziwi, czemu Inteligo umiescilo informacje o konserwacji, a
    > nie umiescilo tej najwazniejszej!

    To proste ;-))) najpierw muszą zrobić konserwację, bo im się ta bombowa
    informacja nie zmieściła ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

    Ps. No to zakładam kolejne konto... ;-))))))