    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!!
    Date: Sat, 02 Nov 2002 10:07:19 +0100

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 1 Nov 2002 18:59:19 +0100), "Witek"
    <w...@p...onet.fi> był(a) napisał(a):

    >Wlasnie:
    >"Obniżki opłat są wynikiem zmiany banku prowadzącego konto Inteligo i
    >zostały wprowadzane w formie promocji obowiązującej od 1 listopada 2002 r.
    >do odwołania".

    Acha, już znalazłem w FAQ wiele glupot... Choćby:

    ,,
    Czy konto Inteligo nadal będzie obsługiwane przez tych samych
    pracowników jak dotychczas?

    Skład zespołu pracowników zajmujących się obsługą konta Inteligo PKO
    Banku Polskiego pozostaje niezmieniony.
    ''

    Nie wierzę, że nie ma tam żadnej rotacji pracowników, co sugeruje
    słowo ,,pozostaje'' oznaczające stan ciągły...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert