  • 1. Data: 2003-03-11 23:33:38
    Temat: Bezpieczenstwo transakcji internetowych - ankieta magisterska
    Od: g...@t...pl

    Szanowni Państwo,
    Nazywam się Marcin Krakowiak i jestem studentem Wydziału Organizacji i
    Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Piszę pracę magisterską na temat podpisów
    elektronicznych. W części badawczej tej pracy, chciałbym dokonać ankietowej
    analizy opinii społeczeństwa na temat bezpieczeństwa transakcji dokonywanych za
    pośrednictwem Internetu i sposobów zabezpieczania takich transakcji. Dlatego
    zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie mojej krótkiej ankiety.
    Została ona sporządzona w taki sposób, że wystarczy wypełnić formularz, który
    znajduje się na stronie http://www.toya.net.pl/~gargul/ankieta.htm. Formularz
    jest wysyłany następnie poprzez pocztę elektroniczną, jednak Państwa adresy
    pocztowe nie będą przeze mnie w żaden sposób przechowywane i przetwarzane.
    Osoby korzystające z klientów poczty nie obsługujących formatu html (np. The
    Bat!) mogą mieć problem z przesłaniem wypełnionego formularza. W takim
    przypadku zalecana jest chwilowa zmiana domyślnego klienta poczty na program
    obsługujący html (np. Microsoft Outlook Express).
    W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt poprzez adres g...@o...pl.
    Bardzo dziękuję za życzliwość i poświęcony mi czas.
    Marcin Krakowiak

    Ps. Będę bardzo wdzięczny za przekazanie tej wiadomości najbliższym znajomym.

  • 2. Data: 2003-03-13 23:00:17
    Od: g...@t...pl

    Formularz ankiety zostal przerobiony w taki sposob ze teraz wyniki przesylane
    sa bez udzialu programu pocztowego, calkowicie anonimowo. Jesli ktos do tej
    pory mial opory przed wyslaniem odpowiedzi na ankiete teraz moze to zrobic
    bezpiecznie i anonimowo - zapraszam.
    A wszystkim tym ktorzy juz odpowiedzieli na moj apel serdecznie dziekuje.
    Pozdrowka
    Marcin
    Ps. Adres ankiety to http://www.ankieta-mgr.z.pl/