  • 1. Data: 2003-03-11 21:23:38
    Temat: kurs USD z 1990
    Od: "igorro" <i...@k...net.pl>

    Witam
    Gdzie moge znalezc w sieci lub ktos moze ma tabelę kursów USDdo ZŁ z lat
    1990 i 1991???

    Za okazana mi pomoc z góry dziękuję!!

  • 2. Data: 2003-03-11 21:29:50
    Temat: Odp: kurs USD z 1990
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    http://bankowy.wp.pl/waluty.html?POD=2&b=6

  • 3. Data: 2003-03-11 21:47:31
    Temat: Re: kurs USD z 1990
    Od: "igorro" <i...@k...net.pl>

    niestety tam tego nie ma!! może znacie jeszcze jakies inne adresy gdzie to
    moze byc????

  • 4. Data: 2003-03-11 21:58:13
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "igorro" <i...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Gdzie moge znalezc w sieci lub ktos moze ma tabelę kursów USDdo ZŁ z lat
    > 1990 i 1991???
    >
    > Za okazana mi pomoc z góry dziękuję!!

    AFAIR przez jakis czas bylo 9500 a potem skokowo 13 500.

    Karol

  • 5. Data: 2003-03-11 22:37:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "igorro" <i...@k...net.pl> writes:

    > Gdzie moge znalezc w sieci lub ktos moze ma tabelę kursów USDdo ZŁ z lat
    > 1990 i 1991???

    Jak dokladnie potrzebujesz? 1990 rok to jakies wahania wokol 9500, w
    1991 do polowy maja 9500, potem 11000 (ale w odniesieniu do "koszyka
    walut", wiec kurs dolara sie wahal), od pazdziernika zaczela sie
    pelzajaca dewaluacja.

    MJ

  • 6. Data: 2003-03-12 07:26:37
    Od: "jaro" <j...@n...pl>

> [...]
    > Witam
    > Gdzie moge znalezc w sieci lub ktos moze ma tabelę kursów USDdo ZŁ z lat

    Kiedyś miałem podobny problem i uzyskałem informację (niestety tylko przez
    telefon) w KB
    Główny Oddział Walutowo Dewizowy
    tel. 6532452 lub 6531346
    ale tylko do 14:30.