  • 1. Data: 2003-03-11 23:39:06
    Temat: takie sobie programiki
    Od: "Trust" <n...@s...com.pl>

    http://pi.skynet.com.pl
    http://procent.skynet.com.pl

  • 2. Data: 2003-03-12 23:05:39
    Temat: Re: takie sobie programiki
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Trust" <n...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b4ls3l$3nd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > http://pi.skynet.com.pl
    > http://procent.skynet.com.pl

    takie sobie info do abuse zostalo wyslane :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-13 00:47:55
    Od: "Trust" <n...@s...com.pl>

    A tak bliżej kolego to możesz powiedzieć o co Ci chodzi ???

    Nie dość , że daje Ci możliwość skorzystania z darmowego programu i to
    funkcjonalnie związanego z tą grupą to jeszcze masz jakieś zastrzeżenia ???

    Czy ja ci oferuję jakieś pornole ??? Zastanów się na przyszłość...

    Taka typowa bezinteresowna zawiść ????

    Janusz

  • 4. Data: 2003-03-13 07:48:29
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    > A tak bliżej kolego to możesz powiedzieć o co Ci chodzi ???
    > Nie dość , że daje Ci możliwość skorzystania z darmowego programu i to
    > [ ... ]
    > Zastanów się na przyszłość...

    Misiu ...
    to jest ... SPAM

    EOD

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2003-03-13 13:33:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 13 Mar 2003 01:47:55 +0100), "Trust"
    <n...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    >A tak bliżej kolego to możesz powiedzieć o co Ci chodzi ???

    O to łosiu, że nawet nie napisałeś co to za programy i co mają
    wspólnego z tą grupą.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/