  • 1. Data: 2004-02-13 12:26:22
    Temat: Bezpieczeństwo paska z podpisem na karcie
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Jakie jest bezpieczeństwo podpisu ? Czy złodzieje nigdy nie wpadli na pomysł
    wydrukowania sobie przylepnych pasków jak te co są na karcie i w chwili
    kradzieży czyjeś kart poprostu zdrapać oryginalny pasek, nakleić podróbkę i
    podpisać się własnych charakterem pisma ? Czyżby to było skomplikowane ?

  • 2. Data: 2004-02-13 12:45:28
    Temat: Re: Bezpieczeństwo paska z podpisem na karcie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisać się własnych charakterem pisma ? Czyżby to było skomplikowane ?

    złodzieje są bardziej inteligentni niż myślisz :)))))

    po prostu patrzą na pasek i na slipie podpisują się podobnie
    to dużo łatwiejsze niż stwarzanie sztucznego problemu "jak nakleić nowy
    pasek"

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-02-13 13:10:58
    Od: " jba2" <j...@W...gazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > po prostu patrzą na pasek i na slipie podpisują się podobnie
    > to dużo łatwiejsze niż stwarzanie sztucznego problemu "jak nakleić nowy

    Niestety, w większości punktów nikt nie zwraca uwagi na podpis.
    Przykład: przez kilka dni przez pomyłkę używałem karty żony (zupełnie inaczej
    się podpisuje). Nikt nie zauważył, że coś jest nie tak.

    jba2

  • 4. Data: 2004-02-13 13:35:52
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    inaczej
    > się podpisuje). Nikt nie zauważył, że coś jest nie tak.

    niestety, czasami jestesmy sami sobie winni...
    sam bylem swiadkiem, gdy pan na stacji benzynowej zostal poproszony
    o powtorne zlozenie podpisu bo wg obslugujacego go pracownika,
    zlozony podpis nie odpowiadal wzorowi na karcie.

    Ciemna masa, zamiast zlozyc powtorny podpis zrobil TAAAAKA
    awanture, ze ja -mimo ze wiele w zyciu juz slyszalem i widzialem -
    zdziwiony bylem okrutnie. Zostal wezwany kierownik, ktory - na szczescie-
    zachowal sie jak trzeba (kazal zlozyc ponowny podpis).

    pozdr
    MarcinP

  • 5. Data: 2004-02-13 14:24:36
    Od: "Janusz U" <j...@o...pl>

> [...]
    > podpisać się własnych charakterem pisma ? Czyżby to było skomplikowane ?

    Tak. To jest skomplikowane
    Pozdrawiam
    Janusz

  • 6. Data: 2004-02-13 17:48:04
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 13 Feb 2004 13:10:58 +0000 (UTC), " jba2"
    <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Niestety, w większości punktów nikt nie zwraca uwagi na podpis.
    >Przykład: przez kilka dni przez pomyłkę używałem karty żony (zupełnie inaczej
    >się podpisuje). Nikt nie zauważył, że coś jest nie tak.
    E to nie wiem gdzie tak jest, tam gdzie ja płacę kartą to w większości
    przypadków się mocno wgapiają w podpis, a już 2 razy mi się zdarzyło,
    że musiałem się podpisać jeszcze raz ;)), ale nie protestowałem
    zbytnio ;). Choć wolałbym pokazać Dowód Osobisty i szybciej zostać
    obsłużonym, bo niestety w eService są długie autoryzacje mimo VC :(.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com