  • 1. Data: 2004-02-13 08:02:46
    Temat: Gdzie toplista banków?
    Od: "Dawid Szałęga" <d...@o...pl>

    Witam,
    Gdzie znajdę jakąś toplistę banków.
    A może Wy mi jakiś poradzicie - mBank już za bardzo mnie wnerwia - po prostu
    klientów traktują jak powietrze a ich nowe "udogodnienia" są po prostu
    okropne.

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Szałęga

  • 2. Data: 2004-02-13 08:37:47
    Temat: Re: Gdzie toplista banków?
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Dawid Szałęga wrote:

    >... mBank już za bardzo mnie wnerwia - po prostu
    >klientów traktują jak powietrze a ich nowe "udogodnienia" są po prostu
    >okropne.

    Kolejny. Co, nie można już SMS-ów jako darmowych przelewów wysyłać ?

  • 3. Data: 2004-02-13 09:07:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dawid Szałęga <d...@o...pl> wrote:
    > Gdzie znajdę jakąś toplistę banków.
    > A może Wy mi jakiś poradzicie - mBank już za bardzo mnie wnerwia - po
    > prostu klientów traktują jak powietrze a ich nowe "udogodnienia" są
    > po prostu okropne.

    Co to znaczy w twoim rozumieniu toplista?
    Pod jakim wzgledem? Ceny? Im nizsza tym bank wyzej? :)
    Jesli szukasz dobrej jakosci i udogodnieni z czystym sercem polecam
    Inteligo.
    Jesli ci chodzi o bezplatne w prowadzeniu konto to jest jeszcze VW Bank
    direct. Ale cos mi sie zdaje, ze powinienm ci powiedziec, zebys nie
    rozpakowywal walizek od razu ;)

  • 4. Data: 2004-02-13 09:10:23
    Od: "Dawid Szałęga" <d...@o...pl>

    > Kolejny. Co, nie można już SMS-ów jako darmowych przelewów wysyłać ?

    Proszę???
    mBank zaczyna mnie denerwować głównie z tego powodu że trzeba dzwonić do
    nich po kilka razy żeby łaskawie raczyli oddzwonić i aby załatwić sprawę
    która powinna być załatwiona od "ręki".
    Poza tym w chwili obecnej aby wydrukować sobie potwierdzenie przelewu muszę
    czekać do 10, 13:30 lub do dnia następnego bo w tych porach jest
    księgowanie. Kiedyś można było zlecić przelew i odrazu sobie wydrukować
    potwierdzenie - dla mnie jest to ważne. Kolejna sprawa to obsługa - kiedyś
    był super, wszystkiego szybko można się było dowiedzieć i załatwić - teraz z
    tym zeszli na samo dno.
    Jeśli chodzi o wprowadzenie opłat to dla mnie nie stanowi to problemu
    najmniejszego. Mogę zapłacić sensowną cenę, pod warunkiem że będę traktowany
    należycie a nie przedmiotowo. No i nie wiem o jakies SMS'y Ci chodzi.

    To jak będzie? Poradzisz mi coś czy nadal będziesz sugerował mi coś z
    SMS'ami?

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Szałęga

  • 5. Data: 2004-02-13 09:44:43
    Od: "Dawid Szałęga" <d...@o...pl>

    > Co to znaczy w twoim rozumieniu toplista?
    > Pod jakim wzgledem? Ceny? Im nizsza tym bank wyzej? :)

    No tak... Nie sprecyzowałem.
    Chodzi mi o jakość usług, traktowanie klienta i dostęp do wszystkich funkcji
    banku przy pomocy nowych mediów - głównie Internet i VAP.

    Koszty mają tutaj znaczenie drugorzędne. Miło byłoby gdyby było w granicach
    rozsądku dla przeciętnych użytkowników.
    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Szałęga

  • 6. Data: 2004-02-13 09:52:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dawid Szałęga <d...@o...pl> wrote:
    > Koszty mają tutaj znaczenie drugorzędne. Miło byłoby gdyby było w
    > granicach rozsądku dla przeciętnych użytkowników.

    No to Inteligo

  • 7. Data: 2004-02-13 10:14:03
    Od: "Artur Karwowski" <karwowski@[spam]plusnet.pl>

    napisał w wiadomości news:c0i455$6lv$1@news.onet.pl...

    > Jesli ci chodzi o bezplatne w prowadzeniu konto to jest jeszcze VW Bank
    > direct. Ale cos mi sie zdaje, ze powinienm ci powiedziec, zebys nie
    > rozpakowywal walizek od razu ;)

    wyslalem maila do VW, ze szukam jakiegos banku i co mi moga zaproponowac
    podalem swoje obroty roczne na koncie dotychczasowym /5 cyferek za 3 miechy
    to chyba nie tak malo/ i echoo..
    nikt sie do mnie nie odezwal...
    jak tak na dzien dobry traktuja potencjalego klienta to chyba nawet lepiej
    ze mi nie odpowiedzieli... :)

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 8. Data: 2004-02-13 11:49:14
    Od: SebCz <a...@a...pl>

> [...]
    > czekać do 10, 13:30 lub do dnia następnego bo w tych porach jest
    > księgowanie. Kiedyś można było zlecić przelew i odrazu sobie wydrukować

    To sobie mogłeś zaledwie wydruk ZLECENIA przelewu wydrukować, a nie jego
    WYKONANIA.

    Samo zlecenie to jeszcze nie wykonanie, czyż nie?
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-02-13 13:19:57
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 13 Feb 2004 11:14:03 +0100, "Artur Karwowski"
    <karwowski@[spam]plusnet.pl> wrote:

    >wyslalem maila do VW, ze szukam jakiegos banku i co mi moga zaproponowac
    >podalem swoje obroty roczne na koncie dotychczasowym /5 cyferek za 3 miechy

    Bo pewnie Twoj e-mail do nich tez jest w kolejce dlugiej na 5 cyferek, za 3
    miechy odpowiedz dostaniesz. ;)

  • 10. Data: 2004-02-13 13:43:04
    Od: "Artur Karwowski" <karwowski@[spam]plusnet.pl>

    Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci

    > Bo pewnie Twoj e-mail do nich tez jest w kolejce dlugiej na 5 cyferek, za
    3
    > miechy odpowiedz dostaniesz. ;)

    hehe juz teraz wyslalem im maila z podziekowaniami i raczej nie maja szans
    na to zebym do nich przeszedl..

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl