  • Data: 2019-03-14 21:55:51
    Temat: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od miesiąca mam telefon z NFC - super sprawa jak dla mnie.
    Do tego BLIK (za dużo pieprzenia) ale się przydaje jak zgubiłem kartę.
    Do tego dostęp konta na odcisk palca.
    No i podobno w mille można robić przelewy na odcisk,
    ale tego nie robię bo się boje.

    Ostatnio sprzedałem nieruchomość
    i nigdy w życiu nie miałem na koncie tyle kasy.

    Jak ktoś w wątku obok pisał mogę maks dzinnie zrobić przelew 50kzł.
    Ale tak szczerze to czuje pewien niepokój że "noszę" przy sobie tyle kasy.

    Jak takie rzeczy się załatwia w dzisiejszych czasach?