  • 11. Data: 2002-01-04 12:39:48
    Temat: Re: Bezpieczenstwo lokowanych pieniedzy w mBanku
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    AMRA napisal:

    > Poza tym mBank ma isc przez Besta a Multibank przez BCz..

    Dokladnie na odwrot; poza tym w przypadku MultiBanku (nie powstal
    MultiKredyt z portfelem kredytow Bestu; nastapilo zbycie akcji BEST SA
    podmiotom zaleznym od BRE Banku) zdaje sie, ze mamy do czynienia z
    korekta zamierzen.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 12. Data: 2002-01-04 16:19:30
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > ////PARKIET
    > Analitycy optymistycznie o Elektrimie
    > Pomimo deklaracji wsparcia Elektrimu przez BRE

    No i złożyli, widac liczą na to że dostana więcej
    niz zaproponował Elektrim. Akcjie rzecz jasna
    spadły. Ciekawe czy BRE to przewidział i po jakim
    kursie kupował swój pakiet akcji E.

    ////Grupa obligatariuszy złożyła wniosek o
    upadłość Elektrimu

    WARSZAWA (Reuters) - Grupa obligatariuszy
    twierdzących, że reprezentują 75 procent obligacji
    Elektrimu złożyła w warszawskim sądzie wniosek o
    upadłość spółki, poinformowała osoba zbliżona do
    obligatariuszy.
    "Grupa akcjonariuszy reprezentujących 75 procent
    obligacji Elektrimu złożyła dziś wniosek w
    warszawskim sądzie o upadłość spółki" -
    powiedziała Reuterowi osoba zbliżona do
    obligatariuszy.

    Elektrim, który nie wykupił na czas obligacji o
    wartości pół miliarda euro, zaproponował
    obligatariuszom 40-procentową redukcję zobowiązań.
    Resztę miałby spłacić w ratach do połowy grudnia
    2004 roku.

    ((Reuters Serwis Polski, tel +48 22 653 9700, fax
    +48 22 653 9780, w...@r...com))
    /////

    Sark

  • 13. Data: 2002-01-05 12:35:06
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 4 Jan 2002 12:54:22 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Skrot myslowy :)
    >BRE chce wprowadzic zarowno mBank jak i Multibank na gielde - najlatwiej
    >zrobic to przez firmy, ktore sa juz na gieldzie - w celu unikniecia
    >wszystkich klopotliiwych zabiegow.

    Mysle, ze KK dobrze zrozumial Twoj skrot myslowy.
    Tyle, ze jesli juz ktos wejdzie na gielde korzystajac z licencji BCz
    to bedzie to mBank.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-01-05 13:17:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mysle, ze KK dobrze zrozumial Twoj skrot myslowy.
    > Tyle, ze jesli juz ktos wejdzie na gielde korzystajac z licencji BCz
    > to bedzie to mBank.

    Istotnie. Tak mialo byc na samym poczatku,. pozniej pojawily sie pogloski,
    ze odwrotnie - nawet nie wiem czy nie na liscie, a potem znowu widocznie im
    sie zmienilo - sprawdzalem w komunikatach bestu i istotnie Best dla Multi.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 15. Data: 2002-01-05 13:44:20
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > ze odwrotnie - nawet nie wiem czy nie na liscie,
    a potem znowu widocznie im
    > sie zmienilo - sprawdzalem w komunikatach bestu

    Masz rację, potwierdzam, pamietam że taka podmiana
    była w istocie planowana, czytałem to nawet na tej
    grupie.

    Sark