  • 1. Data: 2003-03-13 12:15:07
    Temat: Bezpieczenstwo kart wysylanych poczta
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Bank wysyla karte poczta. Przesylka nie jest specjalnie pakowana
    (bezpieczna koperta). Pracownik poczty dostaje sie do srodka (nie
    zostawiajac sladow), spisuje dane karty, puszcza list dalej i czeka, az
    uzytkownik karte zaktywuje.

    Czy to bardzo nieprawdopodobny scenariusz?

    Bartol

  • 2. Data: 2003-03-13 12:18:17
    Temat: Re: Bezpieczenstwo kart wysylanych poczta
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > uzytkownik karte zaktywuje.
    >
    > Czy to bardzo nieprawdopodobny scenariusz?

    i skanuje jeszcze pasek magnetyczny

  • 3. Data: 2003-03-13 12:18:42
    Od: j...@p...onet.pl

    Pracownik poczty dostaje sie do srodka (nie
    > zostawiajac sladow), spisuje dane karty,

    Tiaaa maja wyodrebniony pokuj i odklejaja nad para :)

    Zamawiaj karty z dobrym ubezpieczeniem a bedziesz spal spokojnie i bedziesz
    mial mniej problemow.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-03-13 12:21:00
    Od: p1w <w...@w...pl>

    Bartol Partol wrote:

> [...]
    > az uzytkownik karte zaktywuje.
    >
    > Czy to bardzo nieprawdopodobny scenariusz?

    Prawdopodobny. I co dalej ?

  • 5. Data: 2003-03-13 12:22:12
    Od: j...@p...onet.pl

    > Pracownik poczty dostaje sie do srodka (nie

    pokoj maja jednak wyodrebniony a nie pokuj :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-03-13 12:37:05
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik MarcinF napisał:

    > i skanuje jeszcze pasek magnetyczny

    Jak bardzo chce. Do kupowania w internecie nie bedzie mu do niczego
    potrzebny.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-03-13 12:38:53
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:
    > Pracownik poczty dostaje sie do srodka (nie
    >
    > Zamawiaj karty z dobrym ubezpieczeniem a bedziesz spal spokojnie i bedziesz
    > mial mniej problemow.

    Spie spokojnie, kart uzytwa, itd.. Zastanawialem sie tylko nad
    prawdopodobienstwem takiego zdarzenia.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-03-13 12:39:58
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik p1w napisał:

    > Prawdopodobny. I co dalej ?

    Jak to co. Uzywa danych do zakupow w internecie lub sprzedaje te dane
    innym zainteresowanym.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-03-13 12:48:35
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > Jak to co. Uzywa danych do zakupow w internecie lub sprzedaje te dane
    > innym zainteresowanym.

    w sumie zależy jaką kartę by dostał w ręce

    do zakupów internetowych używam wyłącznie e-karty mbanku oraz karty
    inteligo - zamówionej specjalnie do subrachunku na którym nie mam na codzień
    żadnych środków

    jakiekolwiek pieniądze na tych kartach pojawiają się na kilka minut przed
    zakupem i znikają po moim zakupie - dzięki temu nie obawiam sie niczego,
    nawet gdyby numery tej karty wpadły komuś w ręce (a tego w internecie chyba
    nie da sie wykluczyć) to i tak na tych kartach nie ma żadnych środków

    i to chyba bardzo proste a równocześnie bardzo skuteczne zabezpieczenie

  • 10. Data: 2003-03-13 13:24:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bartol Partol <b...@p...c> writes:

> [...]
    > (bezpieczna koperta). Pracownik poczty dostaje sie do srodka (nie
    > zostawiajac sladow), spisuje dane karty, puszcza list dalej i czeka,

    Kazdy sprzedawca/kelner, ktoremu dales karte do reki, tez zna te dane.

    MJ