  • 1. Data: 2003-03-13 09:35:08
    Temat: [LG] Wznowienie MasterCard'a
    Od: i...@p...onet.pl

    Witam
    Jak szybko przed koncem okresu waznosci karty MC wydaja nowa?
    Jestem troche zaniepokojony, gdyz operator GSM chce informacje o nowej karcie,
    ktora obciaza za rozmowy...

    Z pozdrowieniami
    IGIdeus

  • 2. Data: 2003-03-13 10:03:30
    Temat: Re: [LG] Wznowienie MasterCard'a
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 13 Mar 2003 10:35:08 +0100, i...@p...onet.pl był(a)
    uprzejmy(a) napisać :

    >Jak szybko przed koncem okresu waznosci karty MC wydaja nowa?
    >Jestem troche zaniepokojony, gdyz operator GSM chce informacje o nowej karcie,
    >ktora obciaza za rozmowy...

    Co prawda nie MasterCard ale Maestro dostałem około dwóch tygodni
    wcześniej. Numer karty był ten sam.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Ogromna większość naszego importu pochodzi spoza naszego kraju."
    George Bush jr

  • 3. Data: 2003-03-13 18:29:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak szybko przed koncem okresu waznosci karty MC wydaja nowa?

    Ja o swojej dostalem informacje na jakis tydzien przed uplywem terminu
    waznosci. Oczywiscie, po karte trzeba podreptac do oddzialu, chyba ze cos
    sie zmienilo od ubieglego roku.
    Proponuje zadzwonic do oddzialu prowadzacego rachunek i zapytac czy karta
    juz jest.

    > Jestem troche zaniepokojony, gdyz operator GSM chce informacje o nowej
    karcie,
    > ktora obciaza za rozmowy...

    O ile to Era to zapewne dostales 'przypomienie' na miesiac przed
    wygasnieciem upowaznienia. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze nie ma co sie
    spieszyc. Kiedys wyslalem za pozno faks upowazniajacy do obciazenia karty i
    mi jej nie obciazyli. W nastepnym miesiacu, jak otrzymalem kolejna fakture z
    informacja o niezaplaconym rachunku, zadzwonilem do departamentu zajmujacego
    sie platnosciami i ustnie upowaznilem Ere do obciazenia karty. Odbylo sie to
    bez zadnych problemow :).

    Maciej

  • 4. Data: 2003-03-14 12:04:16
    Od: i...@p...onet.pl

    > Proponuje zadzwonic do oddzialu prowadzacego rachunek i zapytac czy karta
    > juz jest.

    Wlasnie zadzwonilem. Bedzie na tydzien przed koncem miesiaca...

    > O ile to Era to zapewne dostales 'przypomienie' na miesiac przed
    > wygasnieciem upowaznienia. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze nie ma co sie
    > spieszyc.

    Dzieki za pocieche... "oleje" te sms'y i poczekam na info o karcie z banku.
    Wtedy zaczne sie martwic. ;-)

    Z pozdrowieniami
    IGIdeus