  • 1. Data: 2003-03-13 08:26:51
    Temat: Kredyt na auto uzywane ?
    Od: "news.tpi.pl" <j...@n...poczta.onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Mam zamiar zaciagnac kredyt na zakup samochodu uzywanego:
    Wiek samochodu - 4 lata , kwota kredytu 16000zl - wplata wlasna do 10%.

    Chcialbym sie dowiedziec w jakim banku jest najtaniej, oraz jaka walute
    powinienem wybrac?
    (Przyznam ze troche sie boje kredytow w innych walutach niz PLN)

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Darek

  • 2. Data: 2003-03-14 06:43:52
    Temat: Re: Kredyt na auto uzywane ?
    Od: g...@...pl

> [...]
    > powinienem wybrac?
    > (Przyznam ze troche sie boje kredytow w innych walutach niz PLN)

    Sprawdź Polskie Tow. Finansowe (www.ptf.pl). Banki chętniej kredytują samochody
    nowe - najlepiej sprawdź najpierw ten, w którym masz ROR - możesz dostać jakieś
    preferencje.
    Jeśli chodzi o walutę polecam PLN, oprocentowanie już niewiele wyższe niż
    innych a pewność zdecydowanie większa. Zresztą zobacz co się stało od roku z
    Euro...

    Pozdrawiam
    Michał