  • 1. Data: 2005-03-16 15:12:07
    Temat: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.pl
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    16 marca 2005 r. ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię bankowości
    elektronicznej pod hasłem "Taki duży, taki internetowy". Jej celem jest
    zwiększenie liczby użytkowników bankowości elektronicznej Banku (systemu
    ING BankOnLine, serwisu HaloŚląski i SMS) oraz wzrost dynamiki sprzedaży
    kont osobistych. W kampanii wziął udział Marek Kondrat.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,9719

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-03-16 15:16:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-03-16 16:12:
    [...bla,bla,bla...]

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,9719

    Może najpierw nauczyliby się dzielenia. Wygląda na to, ze dla ING
    przewalutowanie złotówek na euro jest operacją przekraczającą możliwości
    ich systemu :-/ .
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-03-16 15:43:15
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-16, Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Może najpierw nauczyliby się dzielenia. Wygląda na to, ze dla ING
    > przewalutowanie złotówek na euro jest operacją przekraczającą możliwości
    Cecha najbardziej wnerwiająca w nowym cenniku:
    Zmiane/Modyfikacja zlecenia stałego przez Internet 2 PLN ! ..zdzierstwo

    P.S Konto Standard

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-03-16 15:46:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
> [...]
    > ING BankOnLine, serwisu HaloŚląski i SMS) oraz wzrost dynamiki sprzedaży
    > kont osobistych. W kampanii wziął udział Marek Kondrat.

    Najpierw niech zrobią porządek z opłatami za HaloŚląski i niektórymi w
    ING BankOnline. Bo aż ciarki przechodzą po plecach...

  • 5. Data: 2005-03-16 16:05:23
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-03-16 16:46:
    [...]

    > Najpierw niech zrobią porządek z opłatami za HaloŚląski i niektórymi w
    > ING BankOnline. Bo aż ciarki przechodzą po plecach...
    A propos opłat. Reklamy które widziałem do tej pory, mówią o "przelewach
    przez internet za darmo".
    Jak sie wczytać w TOiP to za darmo jest do końca teego roku lub 3
    miesiące po otwarciu. Czy to nie podpada pod reklamę wprowadzającą w błąd?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 6. Data: 2005-03-16 16:05:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Jak sie wczytać w TOiP to za darmo jest do końca teego roku lub 3
    > miesiące po otwarciu. Czy to nie podpada pod reklamę wprowadzającą w
    > błąd? KJ

    Chyba dokladnie to samo z reklamami PLUSA i darmowymi wieczorami ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-03-16 16:15:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > Jak sie wczytać w TOiP to za darmo jest do końca teego roku lub 3
    > miesiące po otwarciu. Czy to nie podpada pod reklamę wprowadzającą w błąd?

    A pokaż mi która reklama mówi całą prawdę.

  • 8. Data: 2005-03-16 16:22:01
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-03-16 17:15:
    [...]

    > A pokaż mi która reklama mówi całą prawdę.
    Nie wiem, rzadko zwracam uwagę na reklamy. :-)
    Ta mi się rzuciła w oczy, bo jest na oddziale który mijam codziennie.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2005-03-16 16:30:52
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > (...) celem jest
    > zwiększenie liczby użytkowników bankowości elektronicznej Banku
    (...)

    ROTFL
    Kilka _miesięcy_ temu (jakoś tak w grudniu, już nie pamiętam dokłądnie
    dnia, bo dawno było) złożyłem via Internet wniosek o otwarcie OKO razem
    z dostępem internetowym. Następnego dnia po rejestracji zatelefonowała
    do mnie konsultantka aby potwierdzić dane etc. Zapowiedziała też, że w
    ciągu tygodnia ktoś do mnie zatelefonuje ponownie aby dać znać, że umowa
    już na mnie czeka (zażyczyłem sobie odebrać ją osobiście w wyznaczonym
    oddziale, zamiast czekać na przesyłkę pocztową, ponieważ uznałem, że tak
    będzie szybciej). Jako że w ciagu tygodnia nie zgłosił się do mnie nikt
    z ING, poszedłem do wybranego oddziału skąd zostałem odprawiony z
    kwitkiem (nie było umowy, nikt nic nie wiedział na jej temat).
    Odpuściłem sobie zatem ten bank, logicznie wnioskując, że nie mogę
    powierzyć swoich pieniędzy instytucji, która nie potrafi sobie poradzić
    z prostym podpisaniem umowy.
    Żeby było śmieszniej, dzisiaj dostałem (papierową, z adresem imiennym)
    reklamę różnych usług banowych ING (konto z lwem czy coś w tym stylu -
    nie chcało mi się czytać szczegółów), z pismem przewodnim zaczynającym
    się od słów (cytuję z pamięci): "Dziękujemy Panu za korzystanie z
    naszych usług i powierzenie nam swoich finansów...".
    No comments.

    PWZ

  • 10. Data: 2005-03-16 17:00:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr Zawadzki napisał:
> [...]
    > Odpuściłem sobie zatem ten bank, logicznie wnioskując, że nie mogę
    > powierzyć swoich pieniędzy instytucji, która nie potrafi sobie poradzić

    Miałem taką samą sytuację. Wypełniłem przez Internet wniosek o otwarcie
    OKO, potem zadzwoniła pani z centrali - potwierdziła dane i kazała
    czekać. W ciągu tygodnia mieli oddzwonić z oddziału, w którym chciałem
    podpisać osobiście umowę. Czekałem tydzień, drugi, trzeci aż w końcu mi
    się znudziło czekanie - napisałem e-mailem skargę na adres w centrali
    ING i następnego dnia po wysłaniu maila zadzwonili do mnie z oddziału, z
    przeprosinami. Podpisałem umowę i w ramach przeprosin dostałem firmowy
    gadżet ING (nie, nie był to długopis ;-) Swego czasu Amra opisał mój
    przypadek w swoim serwisie. ;-)

> [...]
    > się od słów (cytuję z pamięci): "Dziękujemy Panu za korzystanie z
    > naszych usług i powierzenie nam swoich finansów...".

    Też dostałem. Kilka dni temu - pocztą. Ale już jako ich klient po
    podpisaniu umowy :)

    K.