eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezczelność w MultiBanku › Re: Bezczelność w MultiBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: maho <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezczelność w MultiBanku
    Date: Fri, 04 Nov 2005 16:14:24 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <dkfts8$jb3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bkn150.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1131117257 19811 83.28.181.150 (4 Nov 2005 15:14:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Nov 2005 15:14:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Debian Thunderbird 1.0.2 (X11/20050402)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:368151
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Wójcik wrote:
    > Witam!
    >
    > Dotychczas byłem bardzo zadowolonym klientem MultiBanku. Do szczęścia
    > brakowało mi w zasadzie jedynie powiadomień SMSowych. Pewnego razu
    > zapragnąłem kredytu odnawialnego, jako że debet w Multikoncie Jestem to
    > tylko 50zł. Na brak gotówki w zasadzie nie narzekam, ale pomyślałem, że
    > warto by się zabezpieczyć na wszelki wypadek.
    > Konto w Multi posiadam od 18 miesięcy. Dochodów stałych nie mam, ale
    > wpływy z ostatnich 6 miesięcy to średnio ok. 700zł na miesiąc. Jak to u
    > studenta - raz mniejsze, raz większe, ale są ;)
    > Wypełniłem wniosek kilka dni temu i dziś dostałem telefon: "Dzień dobry,
    > dzwonię z MultiBaku. Decyzja odmowna, brak odpowiednich wpływów na
    > rachunek.". Koniec rozmowy. Brzmiało jakby kobieta rzuciła słuchawką
    > (nie wnikam, czy mają tam "zwykłe" telefony czy jakieś słuchawki
    > +mikrofon).
    > No z takim chamstwem to się jeszcze nie spotkałem. Zawsze mi się
    > wydawało, że to klient kończy rozmowę, jak już dowie się wszystkiego,
    > czego się chciał dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że
    > się pierwszy raz spotykam... Rozczarowałem się tym MultiBankiem.
    >

    Tzn powiedziała co miała powiedzieć i się rozłączyła zanim cokolwiek z
    siebie wydukałeś?

    pozdrav

    maHo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1