  • 11. Data: 2004-09-17 16:43:52
    Temat: Re: BePeHahahahah
    Od: Seb <b...@n...pl>

    > O wlasnie, wlasnie, tez poruszylem te kwestie z dysponentka, czy naprawde
    > prawie rok bezproblemowej obslugi karty nic dla banku nie znaczy ?
    > Odpowiedz
    > byla moze szokujaca, acz szczera: NIC :)

    Jak widać są różne podejścia do klienta. Wtedy trza głosowac nogami.

    S.

  • 12. Data: 2004-09-17 16:48:10
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 Sep 2004 18:35:16 +0200, w <cif3u6$43l$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > moje i zony. A i tak czesto sie nie mieszcze w limicie. Jezeli chce kupic
    > jakis mebel, zaplacic uezpieczenie za samochod, kupic bilet na samolot czy
    > wyjazd na wakacje to siegam po druga karte, gdzie mam 6000 PLN. A i tak
    > mialem w tym roku taki okres, ze 'przytkaly sie' obie.

    Po co płacić kartą, skoro przy takich zakupach łatwo uzyskać rabat przy
    płatności gotówką.

  • 13. Data: 2004-09-17 16:49:15
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Jak widać są różne podejścia do klienta. Wtedy trza głosowac nogami.

    Jestem uzalezniony od zbierania punktów Premium Club. I raczej nie
    zrezygnuje z BPH PBK...no chyba ze mnie ostro wkur..., znaczy zdenerwuja.
    Ot takie hobby...

    MAd Hat
    ter

  • 14. Data: 2004-09-17 17:08:14
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > mialem w tym roku taki okres, ze 'przytkaly sie' obie.

    Po co płacić kartą, skoro przy takich zakupach łatwo uzyskać rabat przy

    Heh...żeby to bylo takie proste. Przyklady z ostatniej chwili:

    (1) PZU (ok. 1400 PLN) - nie ma żadnej rozmowy o żadnym rabacie za platność
    gotówka, za to jest za zaplacenie calej skladki jednorazowo (5%). Wole
    zaplacic calosc z karty....

    (2) Kupowalem dwa bilety do Irlandii na samolot przez Internet. (ok. 1000
    PLN i ok. 800 PLN) - nie było nawet z kim ponegocjować...

    (3) Mebelki w niewielkiej firmie robione na zamowienie, pierwsza propozycja
    ok. 3850 PLN, stargowane na 3500 PLN - bez znaczenia forma płatnosci
    (proponowalem gotowke za dodatkowe 1% rabatu - propozycja odrzucona)

    (4) Kupowaliśmy (ja i zona) jeansy Wrangler w Blue City (Wawa). Zapytalem
    jaki dostaniemy rabat za zakup jednorazowo dwoch par. Udalo sie wynegocjować
    5% - niezaleznie jak zaplace. Dalsze negocjaje - 7% przy gotówce -
    odrzucone.

    Jak siegam pamiecia, to tylko raz zbilem cene pralki o 99 PLN za to, że
    przynioslem gotowke.

    MAd Hat
    ter

  • 15. Data: 2004-09-17 19:24:26
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > :-) bardzo ładne
    > i zapewne do rozkrecenia calości wystarczy 1000 zł albo i mniej w
    > jakimkolwiek banku i trochę zabawy w 'oscylator' czy jakos tak

    najtrudniej jest pozyskac pierwsza KK, potem leci :)

    ale faktem jest, ze banki same sie o takie zachowanie prosza majac jakies
    chore procedury i zasady wyliczania limitow...

    MAd Hat
    ter

  • 16. Data: 2004-09-17 19:28:28
    Od: Seb <b...@n...pl>

    > :-) bardzo ładne
    > i zapewne do rozkrecenia calości wystarczy 1000 zł albo i mniej w
    > jakimkolwiek banku i trochę zabawy w 'oscylator' czy jakos tak

    Nawet nie oscylator - pierwszą masz po 3 miesiącach po prostu używania
    konta w Lukasie.

    S.

  • 17. Data: 2004-09-17 19:57:50
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Jak siegam pamiecia, to tylko raz zbilem cene pralki o 99 PLN za to, że
    > przynioslem gotowke.

    Ja raz cene kafelek do łazienki o 2% :)
    Generalnie, to zależy od tego, z kim sie negocjuje. Jak z pracownikiem, któremu
    wszystko wisi, to
    forma zapłaty nie ma dla niego znaczenia, bo on też nawet często nie wie, że od
    transakcji kartami
    sklep płaci prowizje.
    Gdy negocjuje sie powiedzmy z wlasicielem jakiegos sklepu/hurtowni to wtedy te 2%
    upusty można
    wytargować.

    Pozdr.
    MM

  • 18. Data: 2004-09-17 20:18:57
    Od: Jarosław Badurek <j...@N...gazeta.pl>

    2004-09-17 18:35:16, na pl.biznes.banki, $$Szalony_Kapelusznik$$
    napisał(a):

    > A mimo to splacam wszystko w GP.
    > I powiem wiecej, wydaje mi sie, ze jestem niezlym klientem dla bankow.

    Byłbyś lepszym, gdybyś nie spłacał w GP :))

    --
    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl

  • 19. Data: 2004-09-17 20:24:16
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Byłbyś lepszym, gdybyś nie spłacał w GP :))

    Doskonale sobie zdaje z tego sprawe. Ale zebym nie splacal w GP to trzeba mi
    dac rozsadny limit. I kolko sie zamyka. Kwadratura kola :)

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2004-09-17 22:22:36
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > Jak zrobić sobie VC bez żadnych zaświadczeń (krok po kroku):
    >
    > 1. Zakładamy konto w Lukas bank
    > 2. Obracamy jakośtam pieniążkami przez 3 miesiące
    > 3. Po trzech miesiącach otrzymujemy karte Lukas Visa Classic z limitem
    > 4000zł (tyle dają bez żadnych zaświadczeń)

    A czy przy skladaniu wniosku nie bedzie trzeba podac pracodawcy i nie
    zweryfikuja tego co sie poda we wnisku??