  • 1. Data: 2004-09-17 15:32:32
    Temat: BePeHahahahah
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Pozwole sobie użyć stwierdzenia Bartola :)

    Bylem dzis w tym zabawnym banku, bo mam ich plaszczaka kredytowego (z
    limitem 3000 PLN - to wazne - i jest to maksimum dla tej karty). Chcialem
    zwiekszyc sobie troszke limit i wziasc wypuklaka :). Pani zabrala
    zaswiadczenie, sie spytala ile bym potrzebowal. Stwierdzilem, ze 6000 PLN
    pozwoli mi pozyc bez specjalnego szczypania, ale jak bank da wiecej to sie
    nie obraze. Dysponentka obsmiala sie jak nora.
    W ramach kontry spytalem ile bank moze w takim razie zaproponowac ?
    Dysponentka stwierdzila, ze nie mam zdolnosci nawet na taki limit jaki mam
    :))) Teraz ja sie obsmialem jak nora i schwycilem szybko karte chowajac ja w
    czeluscie portfela, bo a noz zapragnie potraktowac ja nozyczkami, skoro nie
    zdolnosci brak :)

    Fajny ten bank.

    MAd Hat
    ter

    PS. Dla upierdliwcow disclaimer: 'normalne' banki oceniaja moja zdolnosc
    kredytowa w przedziale 6000 - 10000 PLN.

  • 2. Data: 2004-09-17 15:50:12
    Temat: Re: BePeHahahahah
    Od: "dragonfly" <d...@N...o2.pl>

    > Fajny ten bank.

    Ja chcialem u nich KK w ramach promocji Karty Europejskiej. Gdybym byl
    zwyklym etatowcem z dochodem 1.5K miesiecznie, nie ma problemu, a ze mam DG
    (wliczam sobie w koszty wiele rzeczy, ktorych etatowiec nigdy nie wrzuci, co
    tak naprawde pomniejsza moj dochod), to musze sie wykazac na PIT-5 min 5K i
    mozemy rozmawiac o limicie ok 4K. Poszedlem do RF a tam 12K "na dzien
    dobry", a min. dochod to 2K, niezaleznie od zrodla.

    Cenia sie jak Citi...

    pzdr
    DragonFly

  • 3. Data: 2004-09-17 16:11:29
    Od: Seb <b...@n...pl>

    Jak zrobić sobie VC bez żadnych zaświadczeń (krok po kroku):

    1. Zakładamy konto w Lukas bank
    2. Obracamy jakośtam pieniążkami przez 3 miesiące
    3. Po trzech miesiącach otrzymujemy karte Lukas Visa Classic z limitem
    4000zł (tyle dają bez żadnych zaświadczeń)
    4. Po kolejnych trzech miesiącach jej uzytkowania zwracamy się z wyciagami
    z niej do Raiffeisen Banku, który daje nam kartę z 120% limitu naszj
    poprzedniej - mamy VC z 4800 i naszą starą VC z 4000, bo wcale nie musimy
    jej zamykać.
    5. Po kolejnych 6ciu miesiącach użytkowania VC 4800 idziemy do BPH i na
    podstawie wyciągów otrzymujemy ich VC z takim samym limitem. Tu może nie
    udać się nie zamknąć karty Raiffiego, ale da się tego uniknąć :))

    Bez dokumentów mamy: 13600 limitu. Troszkę czasu i chęci.

    Seb

  • 4. Data: 2004-09-17 16:22:53
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Seb" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Bez dokumentów mamy: 13600 limitu. Troszkę czasu i chęci.

    :-) bardzo ładne
    i zapewne do rozkrecenia calości wystarczy 1000 zł albo i mniej w
    jakimkolwiek banku i trochę zabawy w 'oscylator' czy jakos tak

  • 5. Data: 2004-09-17 16:25:54
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > 5. Po kolejnych 6ciu miesiącach użytkowania VC 4800 idziemy do BPH i na
    > podstawie wyciągów otrzymujemy ich VC z takim samym limitem. Tu może nie
    > udać się nie zamknąć karty Raiffiego, ale da się tego uniknąć :))

    Wiem, znamy... a myslisz, ze w jaki sposob otrzymalem karte BPH z tak
    wysokim i przekaraczajacym wszelkie moje mozliwosci limitem ?!

    > Bez dokumentów mamy: 13600 limitu. Troszkę czasu i chęci.

    Nie chce mi sie. Poza tym wolalnym jedna karte z solidnym limitem niz 5 z
    limitami po 3000...

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-09-17 16:28:14
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 Sep 2004 18:11:29 +0200, w <o...@n...tpi.pl>, Seb
    <b...@n...pl> napisał(-a):

    > Bez dokumentów mamy: 13600 limitu. Troszkę czasu i chęci.

    Tylko po co, skoro trzeba go spłacać ;)

  • 7. Data: 2004-09-17 16:30:39
    Od: Seb <b...@n...pl>

    > Wiem, znamy... a myslisz, ze w jaki sposob otrzymalem karte BPH z tak
    > wysokim i przekaraczajacym wszelkie moje mozliwosci limitem ?!

    Ja nie wiem jak w ogole mozesz spokojnie spac majac takie pieniadze na
    karcie ! ;)

    > Nie chce mi sie. Poza tym wolalnym jedna karte z solidnym limitem niz 5 z
    > limitami po 3000...

    Tez prawda. Ja po bodaj 2 latach korzystania z VC z Lukasa dostałem bez
    nikakich podwyzkę ze 3k do 9k - za dobre sprawowanie. No to jakbys teraz
    tę wziął jako początkową, to już by wyszło nieźle.

    S.

  • 8. Data: 2004-09-17 16:35:16
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Tylko po co, skoro trzeba go spłacać ;)

    Widzisz, 3000 PLN w BPH wystarcza mi na paliwo i drobne, codzienne zakupy
    moje i zony. A i tak czesto sie nie mieszcze w limicie. Jezeli chce kupic
    jakis mebel, zaplacic uezpieczenie za samochod, kupic bilet na samolot czy
    wyjazd na wakacje to siegam po druga karte, gdzie mam 6000 PLN. A i tak
    mialem w tym roku taki okres, ze 'przytkaly sie' obie.

    A mimo to splacam wszystko w GP.
    I powiem wiecej, wydaje mi sie, ze jestem niezlym klientem dla bankow.

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2004-09-17 16:37:14
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Tez prawda. Ja po bodaj 2 latach korzystania z VC z Lukasa dostałem bez
    > nikakich podwyzkę ze 3k do 9k - za dobre sprawowanie. No to jakbys teraz
    > tę wziął jako początkową, to już by wyszło nieźle.

    O wlasnie, wlasnie, tez poruszylem te kwestie z dysponentka, czy naprawde
    prawie rok bezproblemowej obslugi karty nic dla banku nie znaczy ? Odpowiedz
    byla moze szokujaca, acz szczera: NIC :)

    MAd Hat
    ter

  • 10. Data: 2004-09-17 16:40:27
    Od: Seb <b...@n...pl>