  • 21. Data: 2004-09-18 07:29:25
    Temat: Re: BePeHahahahah
    Od: Seb <b...@n...pl>

    > A czy przy skladaniu wniosku nie bedzie trzeba podac pracodawcy i nie
    > zweryfikuja tego co sie poda we wnisku??

    Raczej się podaje. I weryfikują dzwoniąc do niego. No ale to chyba nie
    problem, bo zakładamy, że gdzieś zatrudniony jesteś lub masz DG. Jakoś na
    spłacanie zadłużenia trzeba zarobić, nie ? :)

    S.

  • 22. Data: 2004-09-20 21:40:37
    Od: Jarosław Siebert <j...@p...wp.pl>

    On Fri, Sep 17, 2004 at 09:28:28PM +0200, Seb wrote:

    > Nawet nie oscylator - pierwszą masz po 3 miesiącach po prostu używania
    > konta w Lukasie.
    nie zawsze tak jest. U mnie po ponad pol roku nie chcieli dac podstawowego
    limitu - mimo zapewnien droga internetowa, ze sie nalezy.
    Najpierw stweirdzili ze brak historii kredytowej: wykazalem ze splacalem raty
    i splacilem kilka miesiecy wczesniej - zgodzili sie z tym - jednak w ich
    bazie bylo napisane: splacone ale nie zamkniete (???).
    Po paru miesiacach bylo juz zamkniete - ale limitu nadal nie dali bez
    zaswiadczenia o dochodach.

    teraz staram sie w bph o limit i KK - zobaczymy jaki bedzie efekt.
    pozdrawiam
    iu1j4

    --
    :: Jarosław Siebert ::
    ........: j...@p...wp.pl :.........

  • 23. Data: 2004-09-20 22:03:49
    Od: Seb <b...@n...pl>

> [...]
    > bazie bylo napisane: splacone ale nie zamkniete (???).
    > Po paru miesiacach bylo juz zamkniete - ale limitu nadal nie dali bez

    W Lukasie? Hmm, może system scoringowy ma jakieś tam haczyki dodatkowe,
    tego nie wiem. Ale czy składając wniosek o VC w Lukasie zaznaczałeś
    gdzieś, że 'na podstawie posiadania rachunku' czy jakąś inną opcję? Ja też
    zdążyłem mieć kilka razy jakieś raty w Lukasie wcześniej, ale nikt mnie o
    nie nie pytał...
    --
    Seb

  • 24. Data: 2004-09-21 10:29:51
    Od: Jarosław Siebert <j...@p...wp.pl>

    On Tue, Sep 21, 2004 at 12:03:49AM +0200, Seb wrote:
    > W Lukasie? Hmm, może system scoringowy ma jakieś tam haczyki dodatkowe,
    > tego nie wiem. Ale czy składając wniosek o VC w Lukasie zaznaczałeś
    > gdzieś, że 'na podstawie posiadania rachunku' czy jakąś inną opcję? Ja też
    do złożenia wniosku nie doszło, gdyż Pani stwierdziła - że potrzebne jest
    zaświadczenie o dochodach.
    Być może źle oceniła sytuację, nie wnikam.

    pozdrawiam
    iu1j4