  • 1. Data: 2004-09-17 11:58:46
    Temat: Co sądzicie o ofercie Nykredit.pl?
    Od: t...@a...pl

    Może ktoś ma własne doświadczenia związane z udzielaniem i obsługą kredytu
    hipotecznego w tym banku?

  • 2. Data: 2004-09-17 12:14:14
    Temat: Re: Co sądzicie o ofercie Nykredit.pl?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@a...pl> wrote:
    > Może ktoś ma własne doświadczenia związane z udzielaniem i obsługą
    > kredytu hipotecznego w tym banku?

    Trudno cos wiecej powiedziec - w sumie niedawno rozpoczal dzialnosc - i jest
    to typowy bank hipoteczny (z wadami i zaletami tego stanu ;)
    Ciekaostka - jego kredyty sprzedaje Citek, BISE, Dominet i Euroban.

    Ja bym uwazal na oprocentowanie - ktore jest dosc dziwnie ustalane. Jest to
    wartosc jednorocznego WIBORu lub LIOBORu.

    Oprocentowanie
    Obecne procentowanie to suma jednorocznego WIBOR'u lub LIBOR'u (dla kredytów
    indeksowanych)i marży początkowej. Będzie ono obowiązywać do 30.09.2005.
    Następna stopa procentowa zostanie ustalona na cały rok, a jej podstawą jest
    wartość jednorocznego WIBOR'u (dla kredytów złotowych) lub wartość
    jednorocznego LIBOR'u (dla kredytów indeksowanych do Euro i USD). Do tak
    ustalonej podstawy doliczana jest marża banku.
    Stopa procentowa będzie ulegała zmianie 1 października każdego roku.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-17 12:49:53
    Od: t...@a...pl

    > Ja bym uwazal na oprocentowanie - ktore jest dosc dziwnie ustalane. Jest to
    > wartosc jednorocznego WIBORu lub LIOBORu.

    raz na rok to źle?

  • 4. Data: 2004-09-17 12:59:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@a...pl> wrote:
    > raz na rok to źle?

    a dobrze?

  • 5. Data: 2004-09-17 13:03:00
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > a dobrze?

    No jak wibor rośnie to dobrze, a jak spada to źle. Chyba jakoś tak.

    KJ

  • 6. Data: 2004-09-17 13:12:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > No jak wibor rośnie to dobrze, a jak spada to źle. Chyba jakoś tak.

    Teoretycznie tak - ale jednka wolalbm na jakims 3 lub 6 miesiecznym. Bo w
    ten sposob - to sie w sumie nie rozni od prezesowskiego (o ile ten zachowuje
    sie jak rynek)

  • 7. Data: 2004-09-17 17:41:19
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2004 15:12:55 +0200,
    osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

    > Teoretycznie tak - ale jednka wolalbm na jakims 3 lub 6 miesiecznym. Bo w
    > ten sposob - to sie w sumie nie rozni od prezesowskiego (o ile ten zachowuje
    Możesz rozwinąć?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.