  • 1. Data: 2004-09-17 08:00:34
    Temat: Inteligo Inwestycje Wrrrrrrrrrrr
    Od: "Marek " <c...@p...onet.pl>

    Zaglądam ci ja sobie na inteligo coby sprawdzić stan swojego funduszu,
    klikam na inwestycje a ten mi pyszczy ze nie mam żadnego rejestru. Wrrrrrrrrrrrrrrrr

    Czy ktoś zauważył dzis coś podobnego ?
    --
    Marek (nieco zaniepokojony ;) )

  • 2. Data: 2004-09-17 08:13:42
    Temat: Re: Inteligo Inwestycje Wrrrrrrrrrrr
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 17 Sep 2004 10:00:34 +0200, Marek <c...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Czy ktoś zauważył dzis coś podobnego ?

    To samo, za to obligacje widze ;D

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-17 08:32:26
    Od: "Marek" <c...@p...onet.pl>

    > To samo, za to obligacje widze ;D

    Witaj w klubie.
    Gdyby nie to, że jestem z natury dość opanowany,
    toby mnie coś trafiło ;)
    Na pocieszenie, CS akcji znów poszło do góry.
    --
    Marek

  • 4. Data: 2004-09-17 10:05:25
    Od: "Marek" <c...@p...onet.pl>

    Już oddali moje jednostki. Nawet przybyło pare groszy :)
    A swoją drogą, to ktos tam dał ciała.
    Rozumiem, że może zdarzyć sie awaria,
    ale komunikat o chwilowej niedostępności serwisu,
    byłby bardziej na miejscu.
    Przecież ktoś z grubszym portfelem jednostek
    i słabszym sercem, mógł zawału dostać czy cuś ;)
    --
    Marek

  • 5. Data: 2004-09-18 08:45:15
    Od: "Flash" <n...@p...onet.pl>

    > Przecież ktoś z grubszym portfelem jednostek
    > i słabszym sercem, mógł zawału dostać czy cuś ;)
    > --
    > Marek

    wiesz........, inteligo sponsoruje akcję budowy polskiego sztucznego serca,
    wszystko dla klienta :-)

    pozdr