  • 1. Data: 2004-09-17 15:48:04
    Temat: Kilka kont w Millenet
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Mój klient ma dostęp do trzech kont w Millenium (swoje, firmowe,
    stowarzyszenia) i w związku z tym trzy certyfikaty.

    Po restarcie wpisuje numer klienta, potem login, hasło i wybiera
    certyfikat. I działa. Jednak kolejne próby wejścia na inne konta
    kończą się po podaniu loginu i hasła komunikatem o niewłaściwym
    certyfikacie (nie ma już okna wyboru). Pomaga dopiero restart
    (próbowałem usunąć cookies, ale nie pomogło).
    Certyfikaty są zarejestrowane w przeglądarce.

    Pod 801632632 poradzono mi, żebym wyłączył opcję "Nie monituj o
    zaznaczenie certyfikatu klienta, gdy nie ma certyfikatów lub istnieje
    tylko jeden", ale nie pomogło (zresztą w tym przypadku są trzy
    certyfikaty, więc ta opcja chyba nie może nic zmienić w tym
    przypadku).

    Jest jakieś obejście?

    A może Mozilla poradzi sobie z tym?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2004-09-17 15:56:13
    Temat: Re: Kilka kont w Millenet
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > Jest jakieś obejście?

    Hmm - nie wiem czy BPH by sobie z tym nie poradzil ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-17 18:07:07
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Hmm - nie wiem czy BPH by sobie z tym nie poradzil ;)

    Ale tam to działa trochę w inny sposób

    pozd
    as