  • 11. Data: 2004-05-04 19:14:56
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 21:04, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > eeeee, ja stamtad spadam.

    Obiecanki cacanki :-)

    Pozdrawiam :)
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2004-05-04 19:26:55
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Obiecanki cacanki :-)

    Zobaczysz, zobaczysz.

    Bartol

  • 13. Data: 2004-05-04 20:08:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 04 May 2004 19:26:25 +0200, w <c78jmi$84k$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Jak dzwonilem do banku pierwszy raz, to mnie konsultant
    > od autoryzacji przelaczyl do jakiegos menu, gdzie cos o kartach bylo i z
    > tamtad trafilem do innego konsultanta. A teraz tego menu znalezc nie
    > moge. Tylko przez konsultanta mozna tam trafic?

    Parę dni temu przy mnie jakaś babka zablokowała sobie dostęp przez internet
    (pewnie źle hasła wpisała... zresztą to nieistotne czemu). Dzwoni na infolinię,
    przez 15 minut widzę ją gadającą z komórki i w końcu słyszę na końcu
    podniesionym głosem -- "to mnie przełączają po kolei po 3 konsultantach, żeby
    na końcu powiedzieć że nie mam aktywnego kanału telefonicznego i muszę jechać
    do oddziału??!?!?!?!?!"

    PS. Ale nie, zaraz, na pewno mnie się to wydawało, przecież to na pewno nie
    mogło zdarzyć się w rzeczywistości ;DDD.

  • 14. Data: 2004-05-04 20:21:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zobaczysz, zobaczysz.

    Eeee tam - ja Ci już nie wierzę ;-))) . KB nie upadł w styczniu, a konta w
    mbanku też nie założyłeś ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-05-04 20:39:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Eeee tam - ja Ci już nie wierzę ;-))) . KB nie upadł w styczniu, a konta w
    > mbanku też nie założyłeś ;-))))

    To bylo ponad moje sily. :-) Poza tym nie maja powiadomien. :-P

    Bartol

  • 16. Data: 2004-05-04 20:39:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 22:08, Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > PS. Ale nie, zaraz, na pewno mnie się to wydawało, przecież to na pewno nie
    > mogło zdarzyć się w rzeczywistości ;DDD.

    Dlaczego nie?

  • 17. Data: 2004-05-04 20:39:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    >
    > PS. Ale nie, zaraz, na pewno mnie się to wydawało, przecież to na pewno nie
    > mogło zdarzyć się w rzeczywistości ;DDD.

    ROTFL^2

    Bartol

  • 18. Data: 2004-05-04 20:58:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Dlaczego nie?

    Bo Wy, fani BePeHahahaha i tak wiecie lepiej.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-05-04 21:00:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Nowakowski napisał:

    > Dlaczego nie?

    Jak to mówił Ferduś Kiepski - "sa na tej ziemi takie rzeczy o których
    się fizjologom nie śniło..." ;-)

    K.

  • 20. Data: 2004-05-04 21:06:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 22:58, Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > Bo Wy, fani BePeHahahaha i tak wiecie lepiej.

    Ano.