  • 1. Data: 2004-05-04 08:03:23
    Temat: BPH online - czy wszystko dziala dobrze???
    Od: "Agnetta" <a...@p...onet.pl>

    Od rana zle widze saldo na internetowych koncie BPH (zdecydowanie zbyt
    niskie, a nie powinno byc takie), do tego nie moge zobaczyc historie od 1
    maja 2004. Czy ktos ma podobny problem? Czy to BPH ma jakies problemy od
    kilku dni? Bo zaczne sie martwic, ze mi kasa zniknela na koncie :(((
    Pozdrawiam
    Zmartwiona Agnetta

  • 2. Data: 2004-05-04 08:11:27
    Temat: Re: BPH online - czy wszystko dziala dobrze???
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > maja 2004. Czy ktos ma podobny problem? Czy to BPH ma jakies problemy od
    > kilku dni? Bo zaczne sie martwic, ze mi kasa zniknela na koncie :(((

    To u nich niestety normalne... Dzisiaj to się nawet nie przestraszyłem,
    jak zobaczyłem 0zł dostępnych na karcie i około 1000zł mniej na koncie...

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-04 08:15:17
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > maja 2004. Czy ktos ma podobny problem? Czy to BPH ma jakies problemy od
    > kilku dni? Bo zaczne sie martwic, ze mi kasa zniknela na koncie :(((

    Nie zniknęła. Mam prawie to samo /salda dwóch lokat były niższe niż powinny
    być/ ale po wylogowaniu i zalogowaniu się ponownie były już poprawne. Bank
    zmieniał komponent (1 maja ?) do podpisywania być może to było przyczyną

    pozd
    Adam

  • 4. Data: 2004-05-04 09:32:49
    Od: "Agnetta" <a...@p...onet.pl>

    Dziekuje za odpowiedzi. U mnie juz tez wszystko dziala i kaska sie znalazla.
    Wyczyscilam historie przegladarki i wszystko wrocilo do normy.
    Pozdrawiam
    Agnetta