  • 1. Data: 2004-05-04 08:14:44
    Temat: BPH w gumki gra ;-)
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Mam ja sobie karte Visa Classic Silver. Znaczy mialem. Karta byla wazna
    do konca kwietnia. Dwa tygodnie przed tym termniem zadzwonilem do
    oddzialu gdzie ja zamawialem, gdzie mam odebrac nowa. Pani powiedziala
    zebym przyszedl do tego oddzialu. Zjawilem sie 30 kwietnia. Pani bardzo
    zdziwiona powiedziala ze ona mi moze co najwyzej dac pin, ale karte to
    poczta wysylaja. Niestety jak do tej pory nie dostalem zadnej przesylki.
    Pani zadzwonila wiec i dowiedziala sie, ze niestety maja pewne
    opuznienie w wysylaniu kart bo drukja je w Austrii :) Po prostu
    rewelacja, nic tylko sie smiac. Mieli skromy rok czasu na wydrukowanie i
    wyslanie mi nowej karty, ale coz trzeba sie spoznic. Ciekawi mnie teraz
    tylko jak rozpatrza moja reklamacje oplaty za karte. Skoro nie moglem z
    niej korzystac od poczatku jej waznosci nie z mojej winy wiec niech mi
    odlicza ten okres ;-) Chyba najwyzszy czas pomyslec o zmianie banku.

    --
    Sebastian Maliszczak

  • 2. Data: 2004-05-04 09:25:27
    Temat: Re: BPH w gumki gra ;-)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Sebastian Maliszczak napisał:
> [...]
    > niej korzystac od poczatku jej waznosci nie z mojej winy wiec niech mi
    > odlicza ten okres ;-) Chyba najwyzszy czas pomyslec o zmianie banku.

    Heh, jak zakladalem kono, to przyszedl do oddzialu gostek z pytaniem
    dlaczego jeszce nie dostal nwej karty kredytowej, bo waznosc starej
    skonczyla sie ponad miesiac wczesniej. Okazalo sie, ze "zapomnieli
    zrobic karte".

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-04 10:35:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Sebastian Maliszczak napisał:

    [...]
> [...]
    > Skoro nie moglem z niej korzystac od poczatku jej waznosci nie z mojej
    > winy wiec niech mi odlicza ten okres ;-) Chyba najwyzszy czas pomyslec

    No nie żartuj sobie. Dlaczego twierdzisz, że bank miał _aż_ rok czasu na
    wydrukowanie Twojej karty? A gdybyś w terminie określonym regulamninem
    przed odnowieniem (60-45 dni?) zrezygnował z jej wznawiania, to co - też
    mieliby ją drukować specjalnie dla Ciebie?

    K.

  • 4. Data: 2004-05-04 11:48:11
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Krystek wrote:

> [...]
    > przed odnowieniem (60-45 dni?) zrezygnował z jej wznawiania, to co - też
    > mieliby ją drukować specjalnie dla Ciebie?

    IMO jeśli mieliby nie zdąrzyć to tak.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 5. Data: 2004-05-04 13:06:18
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    > przed odnowieniem (60-45 dni?) zrezygnował z jej wznawiania, to co - też
    > mieliby ją drukować specjalnie dla Ciebie?

    Masz racje. Deczko przesadzilem. ALe i tak te 60 czy 45 dni to wydaje mi
    sie powinien byc wystarczajacy okres. A skoro nie jest to niech nie
    wydaja kart, albo przedluza ten orkes na 90 dni czy nawet 365 ;-)

    --
    Sebastian Maliszczak

  • 6. Data: 2004-05-04 14:25:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

> [...]
    > sie powinien byc wystarczajacy okres. A skoro nie jest to niech nie
    > wydaja kart, albo przedluza ten orkes na 90 dni czy nawet 365 ;-)

    A na ile lat jest wydawana ta Twoja karta?

    K.

  • 7. Data: 2004-05-04 15:53:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 11:25, Użytkownik Bartol Partol napisał:

> [...]
    > dlaczego jeszce nie dostal nwej karty kredytowej, bo waznosc starej
    > skonczyla sie ponad miesiac wczesniej. Okazalo sie, ze "zapomnieli

    Karty "robią" się same, więc...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2004-05-04 16:10:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Karty "robią" się same, więc...

    No wiec system zapomnial, bo karty nigdzie nie bylo. Nie bylo nawet
    informacji, ze zlecono jej wykonanie.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-05-04 17:15:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 18:10, Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > No wiec system zapomnial, bo karty nigdzie nie bylo. Nie bylo nawet
    > informacji, ze zlecono jej wykonanie.

    Widziałeś, prawda? Bo jestem pewien, że coś tam usłyszałeś, ale nie do
    końca.
    BTW, czasm mi się wydaje, że byłby z Ciebie dobry bajkopisarz ;)

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2004-05-04 17:30:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Widziałeś, prawda? Bo jestem pewien, że coś tam usłyszałeś, ale nie do
    > końca.
    > BTW, czasm mi się wydaje, że byłby z Ciebie dobry bajkopisarz ;)

    Siedzialem dwa metry od goscia i 3 od dysponetki. W oddziale cichutko
    bylo i slyszalem wszystko wyraznie. Byla bardzo zdziwiona, bo karta byc
    powinna w systemie, a jej nie bylo.

    Bartol