  • 1. Data: 2005-03-22 23:30:22
    Temat: BePeHahahaha do mnie napisalo...
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Hej,

    jak juz pisalem jakis czas temu posiadam dwie KK z limitem 3500 i 3000 PLN
    ( obie mam od jakiegos wrzesnia). Ostatnio, gdy chcialem polaczyc ten limit
    to sie dowiedzialem ze jedna posiadam nielegalnie....Napisalem pismo do
    centrali - dzis przyszla odpowiedz.

    Kogo oni tam zatrudniaja ?! Odpowiedz zupelnie nie na temat. Kilka frazesow,
    ze sie bank pomylil i przeprasza.

    Najlepszy fargment:
    -------------------------------------
    "Biorąc pod uwage dotychczasowa bardzo dobra wsplprace z Panem, jak rowniez
    wychodzac na przeciw Pana oczekiwaniom... [ciach]...może być podwyższenie
    limitu na karcie kredytowej w przypadku skorzystania z oferty depozytowej w
    Banku BPH S.A.. Wysokość limitu uwarunkowana jest wartośćią ulokowanych
    środków pieniężnych w Banku, które stanowią zabezpieczenie limitu w postaci
    kaucji. W przypadku lokaty w złotych polskich wartość lokaty musi stanowić
    110% kwoty wnioskowanego limitu, natomiast w przypadlku lokaty walutowej
    140% kwoty -wnioskowanego limitu na karcie."
    --------------------------------------
    To mnie, qrwa, docenili po 1.5 roku katorgi z niekompetencją, bałaganem i
    indolencja :))))

    Posmialismy sie, pozartowalismy, a wracajac do tematu:
    Interesuje mnie ( zawarlem to tez w pismie) jak bank zamierza rozwiazac
    jadna z umow kredytowych z poszanowaniem regulaminu? Nie dowiedziałem sie w
    centrali moze dowiem sie tu :)

    Dodam, ze obie karty obslugiwane perfekcyjnie. Najmniejszych potkniec.
    Zapowiada sie ciekawe starcie :)

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2005-03-23 05:45:52
    Temat: Re: BePeHahahaha do mnie napisalo...
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2005 00:30:22 +0100,
    osoba podpisana: $$Szalony_Kapeluszknik$$
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > jadna z umow kredytowych z poszanowaniem regulaminu? Nie dowiedziałem sie w

    W umowach kredytowych (a KK taką jest) zwykle znajduje się zapis, że
    gdy w ocenie banku kredyt jest zagrożony, to bank może go wypowiedzieć.
    Sprawdź czy u siebie nie masz czegoś takiego. Jeśli tak, to jest to
    doskonała furtka, jeśli nie to faktycznie nie wiem.

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 3. Data: 2005-03-23 06:19:55
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > W umowach kredytowych (a KK taką jest) zwykle znajduje się zapis, że
    > gdy w ocenie banku kredyt jest zagrożony, to bank może go wypowiedzieć.

    Tylko że wtedy powinno się wypowiedzieć obydwie karty.

    Darek

  • 4. Data: 2005-03-23 06:43:21
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Interesuje mnie ( zawarlem to tez w pismie) jak bank zamierza rozwiazac
    > jadna z umow kredytowych z poszanowaniem regulaminu? Nie dowiedziałem sie
    > w centrali moze dowiem sie tu :)

    No to spróbuje.
    1. Podpisałeś nową umowę o kartę płatniczą kredytową zgodną z ustawą o
    elektronicznych instrumentach płatniczych?
    2. Paragraf 10 pkt.1 regulaminu ( tu za ważny powód można podać brak
    zdolności kredytowej)
    3. Paragraf 21 pkt 10
    4. Paragraf 22 pkt 1 (znowu zdolność kredytowa)

    > Dodam, ze obie karty obslugiwane perfekcyjnie. Najmniejszych potkniec.
    > Zapowiada sie ciekawe starcie :)

    Ale powinni uderzyć się w pierś i złączyć limit.

    Darek

  • 5. Data: 2005-03-23 07:17:46
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to spróbuje.
    > 1. Podpisałeś nową umowę o kartę płatniczą kredytową zgodną z ustawą o
    > elektronicznych instrumentach płatniczych?

    Hehe.. Dokładnie takie pytanie zadałem w piśmie do nich:

    Rodzi się pytanie jak zamierza Bank dokonać tej operacji z poszanowaniem
    paragrafu 10 oraz paragrafu 22, punkt (1) "Regulaminu karty płatniczej
    kredytowej dla osób fizycznych w Banku BPH S.A."???
    Czyli co do paragrafów sie zgadzamy...

    > 2. Paragraf 10 pkt.1 regulaminu ( tu za ważny powód można podać brak
    > zdolności kredytowej)

    We wrzesniu i obecnie moja zdolnosc jest identyczna, lub uległa nieznacznej
    :) poprawie. Przez pól roku miałem zdolność i nagle, bez istotnych czynników
    się skończyła ? Chyba narazaja sie na smiesznosc ?!

    > 3. Paragraf 21 pkt 10

    Nie miały miejsca ani istotne decyzje, ani fakty majace wpływ na sytuacje
    prawna, ekonomiczna i finansowa. Chyba nie powołaja sie na fakt, ze ich nie
    poinformowałem, ze posiadam druga karte w ich banku. Chyba znów smiesznosc
    ?! Zwlaszcza, razy dyskutowalem z konsze ich poinformowalem i 1 mln ultantem
    na ichniej linii o obu kartach w czasie jednej rozmowy... gdzies to chyba
    maja nagrane ?

    > 4. Paragraf 22 pkt 1 (znowu zdolność kredytowa)
    -----------------
    1. Kazda ze stron umowy, moze wypowiedziec umowe. Bank moze wypowiedziec
    umowe tylko z waznych
    powodów, w szczególnosci gdy Posiadacz razaco narusza postanowienia umowy,
    badz tez w przypadku
    pogorszenia zdolnosci kredytowej Posiadacza.
    -----------------
    I ponownie: żadnych naruszeń nie ma, natomiast zdolnosc sie nie pogorszyla
    :)

    Tak naprawde, to mam wrazenie, ze nikt, ale to absolutnie nikt W Banku
    BePeHahaha nie ma pomyslu co zrobic w tej sytuacji. Myslalem, ze moze w
    centrali dadza rade zmierzyc sie z problemem :)
    Troche strasza, troche groza, raz zazartowali zebym sam napisal rezygnacje z
    karty z limitem 3000 PLN. Ale konkretnych krokow brak :)

    > Ale powinni uderzyć się w pierś i złączyć limit.

    Tez tak sadze, dlatego napisalem do centrali...

    > Darek

    Mad Hat
    ter

  • 6. Data: 2005-03-23 07:47:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    $$Szalony_Kapeluszknik$$ said the following On 2005-03-23 08:17:
    [...]

    [...]

> [...]
    > -----------------
    > I ponownie: żadnych naruszeń nie ma, natomiast zdolnosc sie nie pogorszyla

    1. Nie pytałeś sie czy to sensowne czy nie tylko, na jakiej podstawie
    bank moze wypowiedzieć umowę.
    2. Zdolność kredytowa mogła Ci się pogorszyć dlatego, ze w ocenie banku,
    jest większa szansa na utratę przez Ciebie pracy , bo się pogorszyła
    sytuacja gospodarcza. (To były tylko przykład uzasadnienia, i weź teraz
    tłumacz bankowi, jak krowie na miedzy, że tak nie jest)

    KJ

  • 7. Data: 2005-03-23 22:46:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 23 Mar 2005 08:47:48 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >sytuacja gospodarcza. (To były tylko przykład uzasadnienia, i weź teraz
    >tłumacz bankowi, jak krowie na miedzy, że tak nie jest)

    nie bankowi a sądowi - przecież można złożyć pozew o uznanie
    wypowiedzenia za nieważne.
    --
    Jarek Andrzejewski