  • 1. Data: 2005-03-22 23:10:14
    Temat: darowizna mieszkania-jakie koszty???
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Witam - mam pytanko - dzwoniłem do dwóch notariuszy i nie chcą powiedzieć
    przez telefon jakie są koszty darowizny mieszkania. Wiem ze do 110 m2 i w
    linii prostej pokrewieństwa tak jak np u mnie: matka--->syn płaci się tylko
    koszt darowizny. Czy ktoś wie w jakich widełkach to się mieści? Na jakie
    koszy się przygotować u notariusza. Pozdrawiam i z góry dzięki za odp

  • 2. Data: 2005-03-25 18:40:50
    Temat: Re: darowizna mieszkania-jakie koszty???
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A jakie mieszkanie ?