  • 1. Data: 2004-03-23 11:14:53
    Temat: [inteligo] zmiany?
    Od: "plumpcio" <p...@W...onet.pl>

    oto co mi wyskoczylo po wejsciu na strone inteligo pare minut temu

    http://www.inteligo.pl/InfoSite/_images/bann/popup_F
    T.gif

    no tak, wszystko jasne, w koncu wlascicielem jest pko bp

    co dziwniejsze, w tabeli oplat i prowizji ani slowa o podwyzkach, a
    obecnie komunikat juz sie nie pojawia...

  • 2. Data: 2004-03-23 11:34:27
    Temat: Re: [inteligo] zmiany?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    plumpcio <p...@W...onet.pl> wrote:
    > co dziwniejsze, w tabeli oplat i prowizji ani slowa o podwyzkach, a
    > obecnie komunikat juz sie nie pojawia...

    Khem - chyba tez maja problemy z osiagnieciem bep... Ale z takimi oplatami o
    ocipieli chyba. No chyba ze im sie pomylily kolumny...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2004-03-23 11:34:42
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2004 12:14:53 +0100, plumpcio

> [...]
    >
    > co dziwniejsze, w tabeli oplat i prowizji ani slowa o podwyzkach, a
    > obecnie komunikat juz sie nie pojawia...

    Jakaś pomyłka, pop prostu komus sie nagłowki pomylily - prywatny z
    firmowy, jak przestawisz, wszystko bez zmian :)

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 4. Data: 2004-03-23 11:35:53
    Od: krzych <c...@o...pl>

    Użytkownik plumpcio napisał:
> [...]
    >
    > co dziwniejsze, w tabeli oplat i prowizji ani slowa o podwyzkach, a
    > obecnie komunikat juz sie nie pojawia...

    hehe

    pomylili konto firmowe z indywidualnym :))

    pozdrawiam

    Krzych

  • 5. Data: 2004-03-23 11:37:28
    Od: "Tomasz S." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plumpcio" <p...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > oto co mi wyskoczylo po wejsciu na strone inteligo pare minut temu
    >
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/_images/bann/popup_F
    T.gif

    > no tak, wszystko jasne, w koncu wlascicielem jest pko bp

    Oby im się tylko konto firmowe z prywatnym pokręciło...

    --
    Tomasz, fan Jakuba W.

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 6. Data: 2004-03-23 12:43:05
    Od: "plumpcio" <p...@W...onet.pl>

    Użytkownik "plumpcio" <p...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    i wszystko jasne:

    Witamy
    Dziekujemy za e-mail.
    Wiadomość ta została juz zdjęta ponieważ nastąpiła zamiana kolumn i w
    miejscu kont prywatnych pojawił się napis "konto firmowe" i odwrotnie.
    Pozdrawiamy
    Zespół Inteligo