  • 1. Data: 2002-07-17 08:21:18
    Temat: Bankomaty, jak to działa?
    Od: "Z.Pacura" <p...@p...onet.pl>

    W sobotę tj 13-07-2002, bankomat BPH, wypłacił mi 10%
    zadeklarowanej kwoty, a stan konta pomniejszył o 100%. Czy ktoś się
    orientuje jak długo będę czekał na sprostowanie tej operacji.
    Pani w banku mówi że będę czekał minimum ok. tygodnia
    Ciekaw jestem jak często sięWAM to trafia.
    Być może tylko ja mam takiego pecha!
    Czy jest przepis który, chroni klienta przed takimi sytuacjami?
    Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję
    Pozdrawiam: Zibi.

  • 2. Data: 2002-07-17 08:43:29
    Temat: Re: Bankomaty, jak to działa?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Z.Pacura" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ciekaw jestem jak często sięWAM to trafia.
    > Być może tylko ja mam takiego pecha!
    > Czy jest przepis który, chroni klienta przed takimi sytuacjami?

    W mBanku ładnie poprosiłem mLinkę i czekałem 3 godziny :-))
    Choć w Twoim przypadku, to trzeba jeszcze sprawdzić stan kasy w bankomacie,
    więc pewnie trzeba będzie poczekać.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik