  • 1. Data: 2002-07-17 08:54:01
    Temat: BZWBK nie chcial mi wyplacic EURO.....
    Od: <p...@p...onet.pl>

    No wlasnie w poniedzialek i we wtorek BZWBK oddział w Oławie nie chcial mi
    wypłacic z konta a'Vista Euro (bo nie mamy w kasie !!!!) ,moze ktos wie jak ich
    do tego mozna zmusic czym postraszyc bo mi juz rece opadaja....
    Pozdrawiam Piotr Kowalski

  • 2. Data: 2002-07-17 09:00:33
    Temat: Re: BZWBK nie chcial mi wyplacic EURO.....
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    napisz reklamację, że musiałeś za złotówki kupić euro w kantorze i w związku
    z tym jesteś do tyłu (a jesteś, bo wczoraj kurs euro był wysoki)

    kiedyś składałem taką reklamację w Citibanku, bo zepsuł im się system i nie
    mogłem wypłacić dolarów u doradcy

    wypłaciłem więc w bankomacie, kupiłem w kantorze i złożyłem reklamację

    oczywiście zwrócili mi różnicę ( a że było to chyba 11 lipca to różnica była
    spora)
    no i oczywiście miałem potwierdzenie, że wypłaciłem złotówki z bankomatu

    a jak odmówią to do arbitra bankowego

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-07-17 18:23:38
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
    jak ich
    > do tego mozna zmusic czym postraszyc bo mi juz rece opadaja....

    Zostałeś wprowadzony najprawdopodobniej w błąd. Mi się zdarzyła podobna
    sytuacja w Gdańsku (w małym oddziale). Po prostu pan (i pani) nie mieli
    akurat tyle euro w swoich kasetkach, ale po 10min przyniesiono mi pieniądze
    z dużej kasy. Wydaje mi się, że każdy z oddziałów musi mieć jakąś minimalną
    kwotę (pewnie w granicach równowartości 10tys. zł) o każdej porze. Sprawdź
    więc czy przypadkiem nie zostałeś odprawiony z kwitkiem tylko dlatego, że
    komuś się nie chciało iść do szafy pancernej po gotówkę.
    Maciej /-/