    From: "Z.Pacura" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankomaty, jak to działa?
    Date: Wed, 17 Jul 2002 10:21:18 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@av5n.avamex.krakow.pl

    W sobotę tj 13-07-2002, bankomat BPH, wypłacił mi 10%
    zadeklarowanej kwoty, a stan konta pomniejszył o 100%. Czy ktoś się
    orientuje jak długo będę czekał na sprostowanie tej operacji.
    Pani w banku mówi że będę czekał minimum ok. tygodnia
    Ciekaw jestem jak często sięWAM to trafia.
    Być może tylko ja mam takiego pecha!
    Czy jest przepis który, chroni klienta przed takimi sytuacjami?
    Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję
    Pozdrawiam: Zibi.