Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-11-13 09:21:15
Temat:kupie karty bankomatowe z mBanku
Od:"Monfeo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

naglowek brzmi podejrzanie, ale gwarantuje - nie ma w tym kompletnie nic
zdroznego.
na kartach mbanku widnieja delfinki (obrazki) - a ja wlasnie to kolekcjonuje
wiec jesli ktos chce pozbyc sie "przeterminowanych" delfinkow to chetnie je
kupie.

o jakie dokladnie karty mi chodzi - zerknij na stronke:
http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/index.html

Monfeo

2. Data: 2002-11-13 14:50:26
Temat:Re: kupie karty bankomatowe z mBanku
Od:"Kriss" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ile dajez za delfinka powiedzmy ???
moge miec pare w stanie idealnym
Pozdrawiam

3. Data: 2002-11-13 15:26:35
Od:"Robert Wicik" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kolekcjonuje
> wiec jesli ktos chce pozbyc sie "przeterminowanych" delfinkow to chetnie

Wystarczy, że założysz tam konto i już masz :-))

Swoich kart nie oddawałbym, stare od nowych rożnią się tylko terminem
ważności, czy się mylę???
Każą starą zniszczyć, to chyba nie bez powodu???

Pozdrawiam
Robert Wicik

4. Data: 2002-11-13 18:34:58
Od:"berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na kartach mbanku widnieja delfinki (obrazki) - a ja wlasnie to kolekcjonuje
> wiec jesli ktos chce pozbyc sie "przeterminowanych" delfinkow to chetnie je
> kupie.

Przeterminowanej VG do mojego emaxa byś nie kupił ??
Minimalna cena 100 000zł - tygodniowo tyle możesz wyciągnąć zanim się skapnę, że to
nie Ty uczyniłeś, ale "życzliwy":-)

5. Data: 2002-11-13 18:56:21
Od:"AGC" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
je
> kupie.
>
> o jakie dokladnie karty mi chodzi - zerknij na stronke:

moge ci sprzedac karte do emaxa (bez napisu "emax", wczesniejsza wersja) i
ekarte. a...@p...fm

6. Data: 2002-11-13 19:12:22
Od:c...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Nov 2002 19:56:21 +0100, "AGC" <a...@p...fm> wrote:

>moge ci sprzedac karte do emaxa (bez napisu "emax", wczesniejsza wersja) i
>ekarte. a...@p...fm

a nie jest to własność banku? :) ja w takim razie mogę sprzedać
bankomat przy oddziale BPH na moim osiedlu :)))

7. Data: 2002-11-13 19:19:12
Od:"berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> a nie jest to własność banku? :) ja w takim razie mogę sprzedać
> bankomat przy oddziale BPH na moim osiedlu :)))

A może ktoś kupi 10 milionów Polaków?:-) po złotówce za sztukę. Promocja do końca
roku:-(

8. Data: 2002-11-14 09:57:03
Od:"Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

"berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
> A może ktoś kupi 10 milionów Polaków?:-) po złotówce za sztukę. Promocja
do końca roku:-(

nie za bardzo rozumie ten wątek
a czym grozi sprzedaż zużytej VE ?

przecież transakcji zdalnych nie wykona tym, w terminalu i bankomacie i tak
liczy się pasek magnetyczny
co innego karta wypukła ... tutaj rzeczywiście można mieć pewne obawy

pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2002-11-14 18:06:00
Od:"Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:aqvrs6$gr7$1@news2.tpi.pl, Piotr Orzechowski wrote:

> nie za bardzo rozumie ten wątek
> a czym grozi sprzedaż zużytej VE ?

Np. ujawnieniem: podpisu, nazwiska, adresu (jesli zaplata przelewem).

10. Data: 2002-11-15 09:42:16
Od:"Monfeo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

widze, ze niektorzy (niestety) traktuja ten post jako kolejna mozliwosc do
ponabijania sie itp.
ze zuzytej karty nie masz zadnego pozytku - mozesz ja zniszczyc, wywalic do
kosza itp.
ja zaten kawalek plastiku moge zaplacic - bo dla mnie ma on jakas wartosc -
kolekcjonuje karty telefoniczne z delfinkami i inne karty (w tym tez
bankomatowe)
karty ktorej minal termin waznosci nie da sie uzyc - wiec mozesz czuc sie
bezpieczny
owszem poznam twoje imie i nazwisko (adresu przeciez nie ma na karcie) - to
wszystko

powaznie - chce nabyc te karty tylko i wylacznie w celach kolekcjonerskich
chce kupic wiecej niz jedna sztuke bo bede miec na wymiane

jesli ktos chce zarobic troche grosza i zasilic moja kolekcje to bardzo
chetnie

Monfeo