  • 1. Data: 2002-11-13 09:21:15
    Temat: kupie karty bankomatowe z mBanku
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    naglowek brzmi podejrzanie, ale gwarantuje - nie ma w tym kompletnie nic
    zdroznego.
    na kartach mbanku widnieja delfinki (obrazki) - a ja wlasnie to kolekcjonuje
    wiec jesli ktos chce pozbyc sie "przeterminowanych" delfinkow to chetnie je
    kupie.

    o jakie dokladnie karty mi chodzi - zerknij na stronke:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/index.html

    Monfeo

  • 2. Data: 2002-11-13 14:50:26
    Temat: Re: kupie karty bankomatowe z mBanku
    Od: "Kriss" <k...@w...pl>

    a ile dajez za delfinka powiedzmy ???
    moge miec pare w stanie idealnym
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-11-13 15:26:35
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

> [...]
    kolekcjonuje
    > wiec jesli ktos chce pozbyc sie "przeterminowanych" delfinkow to chetnie

    Wystarczy, że założysz tam konto i już masz :-))

    Swoich kart nie oddawałbym, stare od nowych rożnią się tylko terminem
    ważności, czy się mylę???
    Każą starą zniszczyć, to chyba nie bez powodu???

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-11-13 18:34:58
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > na kartach mbanku widnieja delfinki (obrazki) - a ja wlasnie to kolekcjonuje
    > wiec jesli ktos chce pozbyc sie "przeterminowanych" delfinkow to chetnie je
    > kupie.

    Przeterminowanej VG do mojego emaxa byś nie kupił ??
    Minimalna cena 100 000zł - tygodniowo tyle możesz wyciągnąć zanim się skapnę, że to
    nie Ty uczyniłeś, ale "życzliwy":-)

  • 5. Data: 2002-11-13 18:56:21
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

> [...]
    je
    > kupie.
    >
    > o jakie dokladnie karty mi chodzi - zerknij na stronke:

    moge ci sprzedac karte do emaxa (bez napisu "emax", wczesniejsza wersja) i
    ekarte. a...@p...fm

  • 6. Data: 2002-11-13 19:12:22
    Od: c...@i...pl

    On Wed, 13 Nov 2002 19:56:21 +0100, "AGC" <a...@p...fm> wrote:

    >moge ci sprzedac karte do emaxa (bez napisu "emax", wczesniejsza wersja) i
    >ekarte. a...@p...fm

    a nie jest to własność banku? :) ja w takim razie mogę sprzedać
    bankomat przy oddziale BPH na moim osiedlu :)))

  • 7. Data: 2002-11-13 19:19:12
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > a nie jest to własność banku? :) ja w takim razie mogę sprzedać
    > bankomat przy oddziale BPH na moim osiedlu :)))

    A może ktoś kupi 10 milionów Polaków?:-) po złotówce za sztukę. Promocja do końca
    roku:-(

  • 8. Data: 2002-11-14 09:57:03
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
    > A może ktoś kupi 10 milionów Polaków?:-) po złotówce za sztukę. Promocja
    do końca roku:-(

    nie za bardzo rozumie ten wątek
    a czym grozi sprzedaż zużytej VE ?

    przecież transakcji zdalnych nie wykona tym, w terminalu i bankomacie i tak
    liczy się pasek magnetyczny
    co innego karta wypukła ... tutaj rzeczywiście można mieć pewne obawy

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2002-11-14 18:06:00
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqvrs6$gr7$1@news2.tpi.pl, Piotr Orzechowski wrote:

    > nie za bardzo rozumie ten wątek
    > a czym grozi sprzedaż zużytej VE ?

    Np. ujawnieniem: podpisu, nazwiska, adresu (jesli zaplata przelewem).

  • 10. Data: 2002-11-15 09:42:16
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    widze, ze niektorzy (niestety) traktuja ten post jako kolejna mozliwosc do
    ponabijania sie itp.
    ze zuzytej karty nie masz zadnego pozytku - mozesz ja zniszczyc, wywalic do
    kosza itp.
    ja zaten kawalek plastiku moge zaplacic - bo dla mnie ma on jakas wartosc -
    kolekcjonuje karty telefoniczne z delfinkami i inne karty (w tym tez
    bankomatowe)
    karty ktorej minal termin waznosci nie da sie uzyc - wiec mozesz czuc sie
    bezpieczny
    owszem poznam twoje imie i nazwisko (adresu przeciez nie ma na karcie) - to
    wszystko

    powaznie - chce nabyc te karty tylko i wylacznie w celach kolekcjonerskich
    chce kupic wiecej niz jedna sztuke bo bede miec na wymiane

    jesli ktos chce zarobic troche grosza i zasilic moja kolekcje to bardzo
    chetnie

    Monfeo