-
1. Data: 2002-11-13 08:55:05
Temat: Genaralli a ING :)
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
To chyba tak puscili, bo obawiali sie, ze wloski lew pomiesza ich obecnym i
potencjalnym klientom w glowach.
Zwracam uwage na podobny profil obu reklamowanych instytucji ;)
hehehehe to im sie udalo...
Kampania spod znaku Lwa
11 listopada 2002 r. rozpoczęła się kampania telewizyjna ING
Nationale-Nederlanden. Ma ona charakter wizerunkowy. Jej celem jest
upewnienie klientów w ich słusznym wyborze oraz umocnienie wizerunku i
znajomość marki ING Nationale-Nederlanden.
Kampania składa się z filmów mówiących o: bezpieczeństwie, partnerstwie i
sile. We wszystkich konsekwentnie wykorzystywany jest symbol lwa, od lat
związany z ING. Teksty czytane są przez Marka Kondrata.
Filmy reklamowe emitowane będą w programach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24,
Ale Kino, Discovery.
--
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow