eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Genaralli a ING :)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-11-13 08:55:05
    Temat: Genaralli a ING :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    To chyba tak puscili, bo obawiali sie, ze wloski lew pomiesza ich obecnym i
    potencjalnym klientom w glowach.
    Zwracam uwage na podobny profil obu reklamowanych instytucji ;)
    hehehehe to im sie udalo...

    Kampania spod znaku Lwa

    11 listopada 2002 r. rozpoczęła się kampania telewizyjna ING
    Nationale-Nederlanden. Ma ona charakter wizerunkowy. Jej celem jest
    upewnienie klientów w ich słusznym wyborze oraz umocnienie wizerunku i
    znajomość marki ING Nationale-Nederlanden.

    Kampania składa się z filmów mówiących o: bezpieczeństwie, partnerstwie i
    sile. We wszystkich konsekwentnie wykorzystywany jest symbol lwa, od lat
    związany z ING. Teksty czytane są przez Marka Kondrata.

    Filmy reklamowe emitowane będą w programach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24,
    Ale Kino, Discovery.



    --


    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1