  • 11. Data: 2002-11-13 13:19:55
    Temat: Re: Bankomat Euronetu - Wrocław, Carrefour
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in
    message
    > Co to jest "ściana płaczu" - to jakaś wrocławska specjalność? ;-)))

    Ściana płaczu to taka ściana, do której sie wkłada takie plastikowy
    prostokącik a potem się płacze przy oglądaniu salda...

    Uwaga - te ściany do mnie mówią... :-)

    --
    KP

  • 12. Data: 2002-11-13 13:20:39
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Sam kiedyś bym się na to nabrał ...

    Wniosek: nabrałem się... :-(

    --
    KP

  • 13. Data: 2002-11-13 13:28:32
    Od: j...@p...onet.pl

    > W Carrefourze są tylko dwa bankomaty i...

    Mała poprawka: kilka dni temu wstawili 3. - w przedsionku głównego wejścia, BZ-
    WBK bodajże.

    Jacek

  • 14. Data: 2002-11-13 13:32:19
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mała poprawka: kilka dni temu wstawili 3. - w przedsionku głównego
    wejścia, BZ-
    > WBK bodajże.

    BZWBK się pisze razem, cycu jeden :-)
    Chodź na fajkę! :-)

    --
    KP

  • 15. Data: 2002-11-13 13:37:16
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:aqtejk$694$1@news.tpi.pl...
    | Witam.
    |
    | Czy wie ktoś, który bankomat w Carrefour'rze to Euronet?
    | Wybrałem gotówkę w tym przy Millenium i mBank pobrał mi
    | prowizję, a dałbym sobie rękę uciąć, że na monitorze
    | widziałem animowany napis "Eutonet"...

    Dokładnie naprzeciwko bankomatu z którego pobierałes pieniądze jest bankomat
    euronetu, przynajmniej był miesiąc temu.

  • 16. Data: 2002-11-13 13:37:28
    Od: j...@p...onet.pl

    > BZWBK się pisze razem, cycu jeden :-)
    > Chodź na fajkę! :-)

    Z takimi co nie odróżniają PKO BP od Euronetu nie chodzę :-)

    Jacek

  • 17. Data: 2002-11-13 21:46:29
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    To w koncu jak? Jest prowizja z euronetu millenium czy nie?
    Bo W Koszalinie mam ten sam problem-ale nigdy nie odwazylem sie z
    milenijnego euronetu nic wziac!

    Wojtek

  • 18. Data: 2002-11-13 21:55:05
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:v5e5tucmpa5ehisepc7hq42fvf8qrfvm28@4ax.com, SunWoj wrote:
    > To w koncu jak? Jest prowizja z euronetu millenium czy nie?
    > Bo W Koszalinie mam ten sam problem-ale nigdy nie odwazylem sie z
    > milenijnego euronetu nic wziac!

    I slusznie - z bankomatu millenium jest na pewno prowizja.