  • 1. Data: 2003-01-20 17:38:53
    Temat: Bankier, karty i ROTFL ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Na grupie juz wielokrotnie dyskutowano o tym ile trzeba wydawac, zeby utrzymanie
    karty kredytowej sie oplacalo. Oto wyniki jakie mozna obejrzec na stronach
    bankiera...

    Karta 1 [mozna zlozyc wniosek za posrednictwem Bankiera]

    Roczne korzyści z utrzymywania gotówki na koncie: 57 zł
    Próg opłacalności: 1224 zł
    Poziom średniego zadłużenia karty kredytowej w okresie rozrachunkowym, od którego
    opłaca się korzystać z karty kredytowej.

    Karta 2 [nie mozna zlozyc wniosku za posrednictwem bankiera]

    Roczne korzyści z utrzymywania gotówki na koncie: 0 zł
    Próg opłacalności: 255500 zł [ROTFL - to nie Amex Black Centurion ani MC World
    Signia, nawet nie DC ;)]
    Poziom średniego zadłużenia karty kredytowej w okresie rozrachunkowym, od którego
    opłaca się korzystać z karty kredytowej.

    Jestescie zapewne ciekawi jakie to karty... Sprawdzcie sami ;)
    http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/kalkulator_
    karty/index.html?bank=79&sel=bank&karta=179
    http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/kalkulator_
    karty/index.html?bank=62&sel=karta&karta=9028

    Maciej

  • 2. Data: 2003-01-20 18:03:23
    Temat: Re: Bankier, karty i ROTFL ;)
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:NuWW9.102185$TY.940672@news.chello.at, MK <m...@i...pl>:

> [...]
    > Poziom średniego zadłużenia karty kredytowej w okresie
    > rozrachunkowym, od którego opłaca się korzystać z karty kredytowej.

    To jeszcze nie tak dużo... sprawdzcie srebrną i złotą ...:O

    Oj, coś bankier dyskryminuje PKO BP ;)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-21 08:05:48
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

[...]
    ===

    Oooo, i jeszcze może ta ;-)))
    http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/kalkulator_
    karty/index.html?bank=29&sel=karta&karta=206

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-01-21 08:44:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0j2hf$qge$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski
    <kowalski@___nospam___bankier.pl>:

    > Oooo, i jeszcze może ta ;-)))

    http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/kalkulator_
    karty/index.html?bank=29&sel=karta&karta=206

    Próg opłacalności: 3018 zł

    Co jest źle?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-21 09:36:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Próg opłacalności: 3018 zł

    chlopcy wymieniaja sie zlosliwosciami :)

  • 6. Data: 2003-01-21 18:05:52
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...pl>

    Robert wrote:
    > http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/kalkulator_
    karty/index.html?bank=29&sel=karta&karta=206
    > Próg opłacalności: 3018 zł
    > Co jest źle?

    Tak na oko to liczą nieoprocentowany kredyt dopiero od ostatniego dnia okresu
    rozliczeniowego do dnia spłaty
    a tak na prawdę to powinni policzyć od dnia zakupu. Zakładając, że przez cały okres
    rozliczeniowy wydaję kasę
    równomiernie to dla tej karty próg opłacalności wychodzi mi ok. 1450zł.

    A co do PKO BP SA to i tak potraktowali ich łagodnie, bo założyli, że pieniądze leżą
    w mBanku ;) a nie na ROR-ze
    w PKO BP SA. Spróbujcie zmienić oprocentowanie konta w banku z 5% na np. takie jak ma
    ROR w PKO BP SA (jeśli się da...)
    Slaw

  • 7. Data: 2003-01-24 07:04:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 21 Jan 2003 19:05:52 +0100, Sławomir Mateuszczyk
    <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    w mBanku ;) a nie na ROR-ze
    >w PKO BP SA. Spróbujcie zmienić oprocentowanie konta w banku z 5% na np. takie jak

    Ale z blizej nieokreslonych przyczyn podano, ze liczba
    nieprocentowanewgo kredytu w przypadku kart PKOBP wynosi 1 dzien ??!
    Przeciez te karty maja normalny grace period. I ciagle tego nie
    poprawili.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730