  • 1. Data: 2003-01-20 16:25:34
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Evit" <e...@p...onet.pl>

    Raz jeszcze mam pytanie a własciwie prośbę.
    1. uzyskuję dochody z umowy o dzieło i koszt uzyskania przychodu wynosi 50%
    co mimo dochodu 6200 zł na miesiąc powoduje, że bank wylicza moje dochody
    netto na 2500zł, choć tak na prawdę są one dwukrotnie wyższe, gdyż podatek
    płacę od połowy dochodu.
    2. chcę kupić mieszkanie na rynku pierwotnym, mam wkład własny 20%,
    potrzebuję kredytu na 170 tys. zł. Łączne dochody rodziny wynoszą wg. banku
    3600-zł., wg mnie powyżej 6000-zł.

    Czy ktoś z grupowiczów zna bank, który mógłby udzielić mi kredytu przy
    takich założeniach.
    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Ewa

  • 2. Data: 2003-01-21 11:06:18
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Z racji wykonywanego zawodu osiągam dochody częściowo z umowy o pracę, a
    częściowo z umowy o dzieło (zdecydowanie więcej z umowy o dzieło). Razem z
    mężem staraliśmy się o kredyt mieszkaniowy w ING BS i otrzymaliśmy go bez
    żadnych problemów (wystarczyły im PIT-y za dwa ostatnie lata i umowy o
    dzieło - chodziło o cykliczność umów).
    Pozdrawiam
    Kate