  • 1. Data: 2003-01-20 17:20:55
    Temat: Jaki rachunek dla spolki z o.o. ?
    Od: "Piotrek" <e...@p...onet.pl>

    Jaki polecacie rachunek dla spolki z o.o. ?

    Szukalem w archiwum, ale nic sensownego nie znalazlem.

    Koniecznie musi miec dostep przez internet.

    Siedziba firmy w Warszawie, wiec nie ma probemu z oddzialami.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc!

    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-20 17:38:16
    Temat: Re: Jaki rachunek dla spolki z o.o. ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Koniecznie musi miec dostep przez internet.

    VW Bank lub BRESOK z BRE Banku.
    Ewentualnie system homebankingu jakikolwiek

  • 3. Data: 2003-01-20 19:37:50
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki polecacie rachunek dla spolki z o.o. ?

    InterBRESOK

  • 4. Data: 2003-01-20 22:40:54
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    "Piotrek" <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jaki polecacie rachunek dla spolki z o.o. ?
    > Szukalem w archiwum, ale nic sensownego nie znalazlem.
    > Koniecznie musi miec dostep przez internet.

    Do listy mozna jeszcze dodac Fortis Bank.

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 5. Data: 2003-01-21 02:22:57
    Od: "Piotrek" <e...@p...onet.pl>

    > InterBRESOK

    Dzieki za pomoc, chyba na pewno wybiore Bre bank i ich interBRESOK - chyba
    faktycznie najlepsza obecnie oferta na rynku rachynkow firmowych z
    prawdziwego zdarzenia. Jeszcze raz wielkie dzieki!

    Piotr

  • 6. Data: 2003-01-21 12:30:36
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    > Dzieki za pomoc, chyba na pewno wybiore Bre bank i ich interBRESOK - chyba
    > faktycznie najlepsza obecnie oferta na rynku rachynkow firmowych z
    > prawdziwego zdarzenia. Jeszcze raz wielkie dzieki!
    Tak, ale jest drogi w obsłudze.

    Wybrałem PBKBPH, jestem dość zadowolony.

    Wojtas

  • 7. Data: 2003-01-21 13:36:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech W."
    > Wybrałem PBKBPH, jestem dość zadowolony.
    >
    > Wojtas

    blad - nie ma takiego banku ;-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-01-21 20:47:58
    Od: "vai" <n...@u...pl>

    ... vtam,
    ... a ja jestem szalenie zadowolony z nordea bank polska :)
    ... ma wszsystko czego potrzebuje i jest niemilosiernie tani :)
    ... pozdr.
    ... vai

  • 9. Data: 2003-01-22 22:14:13
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    "vai" <n...@u...pl> wrote in message
    > ... a ja jestem szalenie zadowolony z nordea bank polska :)
    > ... ma wszsystko czego potrzebuje i jest niemilosiernie tani :)

    Czy moglbys podac jakie "niemilosiernie tanie" pakiety Nordea Bank Polska
    posiada dla Spolek z o.o. z dostepem do internetu ?

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska